Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE, REPARATII SI MODERNIZARE STRAZI SI PASAJE IN MUNICIPIUL PLOIESTI


Anunt de participare numarul 95242/04.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel.0244516699, int. 303, Email: [email protected], Fax: 0244510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Achizitii Publice si Contracte
Adresa postala: str. Valeni nr. 32, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100047, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Tel.0244/516699, int. 303, Email: [email protected], Fax: 0244/510736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2, intrarea C, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0244/516699, int. 480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE, REPARATII SI MODERNIZARE STRAZI SI PASAJE IN MUNICIPIUL PLOIESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000, 000 si 210, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza serviciile de proiectare (acolo unde este cazul) si executia lucrarilor de intretinere, reparatii si modernizare strazi si pasaje in municipiul Ploiesti, conform cerintelor Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000, 000 si 210, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.000.000 lei; garantia de buna executie: 10% din pretul, fara TVA, al contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include executia lucrarilor si prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei (codul CAEN) si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata; Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 dinLegea nr. 346/2004); Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 si/sau la data de 30.06.2009, vizat si inregistrat la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitateaeconomico-financiara; Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Obligatii contractuale in desfasurare (daca exista).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 300 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare finalizate in ultimii 5 ani; Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) maxim 3 contracte de executie lucrari de modernizare strazi si pasaje incepute si finalizate in ultimii 5 ani, a caror valoare insumata, fara TVA sa fie egala sau mai mare decat 90 000 000 lei.2) Prezentarea a maxim 3 contracte de executie lucrari de intretinere si reparatii strazi, incepute si finalizate in ultimii 5 ani, a caror valoare insumata, fara TVA, sa fie egala sau mai mare decat 60 000 000 lei.3) Necesar minim de personal specializat: - 3 RTE-isti in domeniul II Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele - se prezinta Certificatele de atestare profesionala, insotite de copii ale legitimatiilor de pe care se poate citi valabilitatea acestora pentru;
- 3 CQ-isti in domeniul Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu se prezinta Autorizatiile emise de Inspectoratul de Stat in Constructii;
- 4 ingineri licentiati in Cai ferate, drumuri si poduri - se prezinta copii ale diplomelor de studii;
- 60 asfaltatori - se prezinta documente doveditoare privind calificarea in domeniu;4) Dotare tehnica minima: - statie de mixturi asfaltice 2;
- statie de betoane 1;
- repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului 6;
- cilindrii compactor 8;
- excavator 2;
- autobasculante 20;
- autobetoniera 6;
- autocisterna 6;
- incarcator frontal 2;
- autogreder 4;
- stropitoare emulsie 2;
- freze de asfalt 6;
- taietoare de asfalt 4;
- buldozer 2;
- trailer 1;
- macara 1;
- laborator grad II de analiza si incercari drumuri autorizat de ISC- 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S33-047145 din 17.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 12:00
Locul: sediul Directiei Tehnic-Investitii din str.Valeni nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini pentru lucrarile de reparatii si intretinere este accesibil in SEAP. Conform art. 40 alin.(2) din OUG 34/2006, Caietele de sarcini pentru lucrarile de investitii vor fi puse la dispozitia operatorilor economici gratuit, pe CD, in urma solicitarii in scris formulate catre Serviciul Achizitii Publice si Contracte (vezi SECTIUNEA I)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244/523265, Email: [email protected], Fax: 0244/523265, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti - Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/516699, int. 404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer