Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere, reparatii si verificari linii si aparate de cale - Depoul Tecuci,PAE Marasesti,Revizia Vagoane Marasesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 136790/21.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati, Str.Domneasca nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Aprovizionare Administrativ, Tel. +40 1236415985, In atentia: Liliana Manghiuc, Email: [email protected], Fax: +40 1236415985, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Art.8.lit.d)din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere, reparatii si verificari linii si aparate de cale - Depoul Tecuci, PAE Marasesti, Revizia Vagoane Marasesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Depoul Tecuci, PAE Marasesti, Revizia Vagoane Marasesti
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere, reparatii si verificari linii si aparate de cale - Depoul Tecuci, PAE Marasesti, Revizia Vagoane Marasesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere, reparatii si verificari linii si aparate de cale - Depoul Tecuci, PAE Marasesti, Revizia Vagoane Marasesti in conformitate cu cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini nr.715/T1.1/653/2012 si 715/T1.1/654/2012.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 938.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
400lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari si se va intocmi conform Formular A1 din Sectiunea Formulare. Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in favoarea autoritatii contractante, se va prezenta in original si va avea o valabilitate de cel putin 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. b) ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul autoritatii contractante S.T.F.C Galati, deschis la Banc Post GAlati ? Agentia Mazepa, cu nr. RO52 BPOS 1830 8027 995 RON01. Ordinul de plata sau fila cec se vor emite astfel incat, la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante. Pe ordinul de plata sau fila cec este obligatorie mentionarea denumirii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica. c) numerar in casieria S.T.F.C Galati. 5% (2, 5% pentru IMM) din valoarea de atribuire a contractului fara TVA; Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original; - prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide, la Trezoreria Statului, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu 1% (0, 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA. conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - orice alt Instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director-Costin Stefan, Contabil SEF-Nastase Floarea, Sef Serv. Tehnic-Jacota Lucian, Sef Birou Juridic-Ilie Marian.Declaratie privind eligibilitatea .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor (sanatate, pensii, somaj), (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, in termenul de valabilitate prevazut in procedura fiscala.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale) (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), ? eliberat de Primaria locala- in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul legalizata, in termenul de valabilitate prevazut in procedura fiscala.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Raportarea contabila la 30.06.2011 sau bilantul contabil la 31.12.2010(dupa caz)vizat si inregistrat la organele competente Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori si beneficiari, lista confirmata prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii contractante ori a clientului privat beneficiar.Se va anexa minim 1 recomandare.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului .Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar pentru servicii de intretinere si reparatii linii CF, documente eliberate si vizate de AFER Bucuresti, valabile la termenul limita de valabilitate a ofertelor.
Ofertantul trebuie sa prezinte, in copie, certificatul de implementare a unui sistem de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru efectuareaserviciilor de intretinere si reparatii linii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC GALATI 16/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputernicitii legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC CFR CALATORI SA "nu incheie/atribuie acord cadru/contract(lucrari, furnizare, servicii)aferente infrastructurii de transport de interes national.S.N.T.F.C "CFR"SA este autoritate contractanta conform OUG 34/2006, art.8, lit.d, iar STFC Galati este sucursala a SNTFC-ului.Valoarea estimata a achizitiei reprezinta o parte din valoarea prevazuta pentru toate cele 8 S.T.F.C, astfel ca nu poate si vorba de achizitie directa.In cazul in care doua sau mai multe oferte, aflate pe primul loc , contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU Juridic -STFC Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 0731990840
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer