Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - intretinere, service, reparare, reabilitare/modernizare si dezvoltarea echipamentelor de semaforizare si dirijare a traficului din municipiul Brasov, precum si furnizarea de materiale si componente necesare activitatii de service, reparatii/modernizari


Anunt de participare numarul 137876/02.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: GODRI ANNA MARIA, Tel. +40 268416550, In atentia: GODRI ANNA MARIA, Email: [email protected], Fax: +40 268474260, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
intretinere, service, reparare, reabilitare/modernizare si dezvoltarea echipamentelor de semaforizare si dirijare a traficului dinmunicipiul Brasov, precum si furnizarea de materiale si componente necesare activitatii de service, reparatii/modernizari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituieserviciile de intretinere, service, reabilitare/ modernizare si dezvoltare a echipamentelor de semaforizare si dirijare a traficului impuse de normele si legislatia in vigoare, pentru care se inchieie un contract de prestari servicii. Locatiile sunt mentionate in caietul de sarcini lacap.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
34996100-6-Semafoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului il constituieserviciile de intretinere, service, reabilitare/ modernizare si dezvoltare a echipamentelor de semaforizare si dirijare a traficului impuse de normele si legislatia in vigoare, pentru care se inchieie un contract de prestari servicii. Locatiile sunt mentionate in caietul de sarcini lacap.A.
Valoarea estimata fara TVA: intre 262, 096.77 si 5, 806, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val min este a prez. proceduri iar val maxcontine si val. posibilelor suplimentari art.122 lit j
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 36 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA. GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE :2.620, 96leisau 1.310, 48lei pentru IMM, CONSTITUITA CONFORM OPTIUNILOR ART.86 DIN HGR 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In confonformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de :2.620, 96 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . da in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a GBE (garantie de buna executie) conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante.GBE se constituie in termen de maxim 5 zilelucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti (Formular nr. 17). Perioada de valabilitate a acesteia este egala cu duratacontractului. GBE pt I.M.M va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata. GBE va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006): - completarea si prezentarea Formularului 4 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna
anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna
anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera
obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Dl. Primar George ScripcaruDl. Viceprimar Adrian GaborDl. Viceprimar Gantz Miklos SandorDl. Director Director DRECE Cecilia DoiciuSef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella MarasescuSef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia RaduSef Serviciu Informatic -Gabriela Vlad
Sef Serviciu Drumuri Publice Dragoi GheorgheDirector Directia Tehnica Radnoti Attila
consilieri Ghioca Mariana , Godri Anna Maria, Lucica Gavrila ,
Nr.
crt. NUMELE SI PRENUMELE
1. LEONTE CATALIN
2. ATOMEI ADRIAN
3. GHIRDA MIHAI - IOAN
4. MARA IULIAN
5. LUPU LIVIU
6. BORICEANU MIRCEA
7. DUTU TUDOR ALEXANDRU
8. BUCUR CIPRIAN-IONUT
9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL
10. PUSCARIU RADU-IOAN
11. POPA RAZVAN
12 SARGHIE OVIDIU
13. MARTIN VASILE-EMIL
14GABOR ADRIAN15. IONESCU LUCIAN
16. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN
17. TARBA MIHAIL
18. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN
19. KRAILA VASILE
20. MIHAI COSTEL
21. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN
22. MACEDONSCHI CRISTIAN
23. BRAUN WERNER
24. SIMION MARIA-ANTONELA
25. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA
26. SZENTE LADISLAU
27. TORO TAMAS
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010: - completarea si prezentarea Formularului 6, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu
regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. original,
copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de
inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu
prevederile din tara in care ofertantul este stabilit-Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional. ; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)
2.Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3
ani , sa fie de minim 524.193 lei.
prezentarea bilanturilor/balantelor/alte documente doveditoare
prin care ofertantul poate proba indeplinirea cerintei minime.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Executarea (finalizarea) in ultimii 3 ani, a cel putin unui contractde servicii similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de
minim 262.096 lei (fara TVA).
se vor prezenta copii de pe: contract/parti relevante din
contract, procesul verbal de receptie a serviciilor, recomandare
din partea beneficiarului sau alte documente relevante din care
sa reiasa obiectul detaliat al contractului si valoarea serviciilor
similare prestate.
2.Personal specializat: cerinte minime5 persoane pentru care se vor prezenta documente care atesta/probeaza/confirma calificarea personalului propus pentru instalare/punere in functiune/asistenta tehnica a produselor/echipamententelor incluse in derularea contractului.se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau atestare
-pentru personalul solicitat ca cerinta minima se vor prezenta CV -uri si declaratii de disponibilitate in original sau in copie.
-se prezinta copii de pe contractul de munca sau contractul de prestari servicii.
3.Dotare tehnica: cerinte minime:
Cerinta minima 1:1 buc. Autoutilara pentru deplasarea la lucrari si pentru transportul materialelor si componentelor necesare activitatii de service si modernizare.
-se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare-cumparare/facturi fiscale, contract de furnizare/factura proforma, contract de leasing contract de inchirieresau alte documente doveditoare);sau orice alta forma de detinere.
Cerinta minima 2:1 buc. Macara pentru punerea pe pozitie a stalpilor cu consola, pentru dezafectarea stalpilor cu consola in urma ransformarilor intersectiilor semaforizate in sensuri giratorii sau pentru montarea consolelor pe stalpi existenti.-se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare-cumparare/facturi fiscale, contract de furnizare/factura proforma, contract de leasing contract de inchirieresau alte documente doveditoare);sau orice alta forma de detinere.
Cerinta minima 3:1 buc . masina de taiat asflat pentru realizarea canalizatiilor electrice subterane, in zone asfaltate sau betonate, pentru a se putea interveni pentru readucerea la sistuatia initiala.
-se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare-cumparare/facturi fiscale, contract de furnizare/factura proforma, contract de leasing contract de inchirieresau alte documente doveditoare);sau orice alta forma de detinere.
Cerinta minima 4:1 autovehicul- masina de intervenii pentru asigurarea timpilor de intervenitie din Caietul de Sarcini. Se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere -(contract de vanzare-cumparare/facturi fiscale, contract de furnizare/factura proforma, contract de leasing contract de inchirieresau alte documente doveditoare);sau orice alta forma de detinere.
Cerinta minima 5:1 stand pentru verificarea si testarea fiecarui tip de echipament electric/electronic pentru verificarea programelor si timpilor de semaforizare in laborator, fara a pune in pericol siguranta rutiera in intersectie.
-se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare-cumparare/facturi fiscale, contract de furnizare/factura proforma, contract de leasing contract de inchirieresau alte documente doveditoare);sau orice alta forma de detinere.
Cerinta minima 6:1 utilaj- platforma ridicatoare PRB pentru interventii la semafoarele montate in consola si pentru interventii la camerele de supraveghere trafic.
-se prezinta documente din care sa reiasa forma de detinere (contract de vanzare-cumparare/facturi fiscale, contract de furnizare/factura proforma, contract de leasing contract de inchirieresau alte documente doveditoare);sau orice alta forma de detinere.
4.Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in
derularea contractului
completarea si prezentarea Formularului 13
5 Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care
dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
completarea si prezentarea Formularului 14
6.Detinerea unui Punct de Lucru in Municipiul Brasov, detinerea de Dispecerat Cerinta minima: Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in termen de 15 zile de la data semnarii contractului (in cazul castigarii licitatiei), prestatorul va detine pe raza Municipiului Brasov punct de lucru local / Call Center ? dispecerat cu telefon fix, fax sitelefon mobil pentru managementul siDirectionarea apelurilor de urgenta, privind interventiile de service si mentenanta la respectivele echipamente
7.Informatii referitoare la personalul de conducere
completarea si prezentarea Formularului 12
Respectarea standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent pentru serviciile care fac obiectul contractului
Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul serviciilor care
fac obiectul contractului.
prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul
respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2012 11:00
Locul: SALA DE CONSILIU A PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV , B-DUL EROILOR NR 8, BRASOV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OBSERVATORII UCVAP ( dupa caz) , ofertantii si imputernicitii acestora si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Alte informatii cu privire la procedura de atribuire se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire, inclusiv Caietul de Sarcini, este disponibila in SEAP, utilizand interfata www.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (prin posta, fax sau e-mail) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul de referinta al anuntului de participare in SEAP (www.e-licitatie.ro) si titlul licitatiei .Pentru situatia in care sunt mai multi ofertanti care obtin acelasi punctaj final, departajarea se va realiza astfel: Castigatorul va fi declarat cel care obtine punctajul cel mai mare la evaluarea tehnica; Daca si acest punctaj este identic, va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai scazut. Daca se constata ca si ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Pentru deschiderea fisierelor postate in seap cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizare documente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verifyAutoritatea are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare , fara a depsai 3 ani de la atribuirea contractului initial , conform art.122 litera j din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Pentru naul 2012 se va deconta suma de 262096, 77 lei, fara TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL EROILOR NR.8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268416550, Email: [email protected], Fax: +40 268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer