Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si amenajare spatii verzi din zona IV a municipiului Timisoara


Anunt de participare numarul 78485/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Scutariu, Tel.0256-408300, Email: [email protected], Fax: 0256-204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si amenajare spatii verzi din zona IV a municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: zona IV a municipiului Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 042, 016.81RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de intretinere si amenajare spatii verzi din zona IV a municipiului Timisoara in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini.Servicii prestate: lucrari in spatii verzi;plantare material dendrofloricol;montare/reparare mobilier urban;obtinere compost vegetal, compactare si neutralizare gunoi etc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretine si amenajare spatii, obtinere compost si achizitii de material dendrofloricol, mobilier urban, in zona centrala a municipiului Timisoara, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 042, 016.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 25.000 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; plata facturilor se efectueaza de catre achizitor in perioada 24-31 a lunii, cu cond. ca intre data accept. fact. si data platii sa fie cel putin 10 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe prop. Rasp.-Form 12A, conf.art.180 din OUG 34/2006.Incadr. in sit. de la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertant; Decl. pe prop. Rasp.-Form 12B, conf.art.181 din OUG 34/2006;Incadr. in sit. de la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertant;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid statului(original /copie legaliz);Certif.Fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie legalizata), Certif.valabile la data deschiderii ofertei. Ofertele depuse de op.econ. care au oblig. restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi exclusi din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prez. decl.pe prop. Rasp./decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. Gen.-Form. B1;Certif. constatator ORC(original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile) obiect. activitate ofertant corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata;Doc. care dovedesc o forma de inregistr.conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(original si traducere autorizata si legaliz.in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilant contabil2. scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. bilant contabil la 31.12.2008, vizat, sold cont 121 la nivel an 2008 trebuie sa fie creditor. 2. scrisoare de bonitate emisa de societate de audir financiar si contabil, conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei, anexata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Resurse umane3.Resurse tehnice4. subcontractantii/asociatii5. Standarde de asigurare a calitatii6. Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie si Lista princip. servicii similare prestate in ultimii 3 ani-Formular 12 E;indeplin. si fin. in ultimii 3 ani, a unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, cu valoare=1.500.000 lei fara T.V.A.-contract, fisa exp.similara+ PV de receptie a serviciilor semnate de comisia de receptie a benef.de contract si recom./certificarea de buna executie din partea benef.; Obligatii contractuale in desfasurare;Resurse umane: Decl. privind efectivul mediu anual al pers.-formular 12I; Decl. pe propria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat, minim: a)1 ing. agronom; 1 ing.horticol- specializarea peisagist;1 tehnician(anexa CV, acte, diplome de specialitate/autorizari), scurt memoriu de prezentare a lucrarilor realizate de fiecare persoana mentionata si copii CIM sau tabel de la ITM;b)25 muncitori din care minim: 10 muncitori in spatii verzi, 1 tamplar, 1 sudor, 1 lacatus, 1 vopsitor, 1 electrician si 7 muncitori necalificati.Se vor prezenta copii contracte de munca sau tabel ITM.3.Resurse tehnice: Decl. pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12H;Ofertantul va asigura din dotare proprie sau de la terti echipamente si utilaje conform Fisei de date.4. Declaratia si Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul), conform Formular12G precum si acordurile de subcontractare-Formular 1;Acorduri de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiate in vederea participarii la procedura de incheiere a acordului cadru -Formular 2; 5. ISO 9001/2001, ISO 18001 copie certificat, 6. ISO 14001/2005- copie certificat. Daca op.ec. nu detine un certificat astfel cum este solicitat de AC, se accepta orice alte probe/dovezi prezentate de op. Ec.respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S93-133676 din 15.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract. sau in justitie conform L 554/2004;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice - Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer