Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE SI REPARARE A RADIATOARELOR SI CAZANELOR, A INCALZIRII CENTRALE


Anunt de participare (utilitati) numarul 48572/03.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Lucian Blaga Nr.9, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Punct(e) de contact: Milica Ghindoc, Tel.0269805134, Email: [email protected], Fax: 0269830283
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a gazului i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INTRETINERE SI REPARARE A RADIATOARELOR SI CAZANELOR, A INCALZIRII CENTRALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile achizitorului din zonele Medias, Tg. Mures, Ploiesti, Craiova si Roman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului consta in mentinerea starii de functionare a instalatiilor de incalzire pentru:
- Centrale termice: 6 buc.
- Sobe cu convertor: 91 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru efectuarea la aparatele consumatoare de combustibili gazosi de tipul celor din caietul de sarcini a urmatoarelor lucrari: montare/instalare, punerea in functiune, service/reparare, verificare tehnica periodica si autorizatii de functionare.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1500 lei.Garantia de buna executie: 5%, se vor constitui conf. ddocumentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata facturilor se va efectua la 30 de zile de la primirea acestora de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.Certificate constatatoare privind texele si impozitele catre stat si catre Consiliul local.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului. Autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de catre organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta: Fisa de informatii generale, Lista principalelor contracte onorate ultimii 3 ani a caror obiect a fost prestarea de servicii similare celor din caietul de sarcini.Recomandari din partea beneficiarilor.Copii dupa Autorizatiile emise de ISCIR pentru efectuarea la aparatele consumatoare de combustibili gazosi a urmatoarelor lucrari: montare/instalare, punerea in functiune, service/reparare, verificare tehnica periodica si autorizatii de functionare.Copie a certificatului eliberat de ISCIR pentru cel putin o persoana angajata ca este autorizat sa execute serviciile precizate in Caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Prat pentru revizii generale / A.F. / V.T.P. pt. centrale
25%
Descriere:
2.
Prat pentru revizii generale / A.F. / V.T.P. pt. sobe
25%
Descriere:
3.
Tariful orar pentru reparatii accidentale la centrale termice
20%
Descriere:
4.
Tariful orar pentru reparatii accidentale la sobele cu convertor
20%
Descriere:
5.
Timpul de raspuns pentru reparatii accidentale
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Scrisorile de intentie se transmit din 04.04.08 prin fax, se achita numerar sau OP in cont: RO41RNCB 4220 00007906 0001.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA- SIRCOSS MEDIAS, Str. Lucian Blaga nr. 9, Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C.Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA- SIRCOSS MEDIAS
Adresa postala: Str. Lucian Blaga nr. 9, Serv. Contracte, Localitatea: Medias, Cod postal: 551009, Romania, Tel.0269/805134, Email: [email protected], Fax: 0269/830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2008 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer