Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparare a trotuarelor in municipiul Timisoara


Anunt de participare numarul 85653/01.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Crenguta Oprea, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408367, Fax: 0256-408477
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparare a trotuarelor in municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe raza municipiului Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent la fiecare 12 luni pentru fiecare lot. Valoarea unui contract subsecvent :750.000 lei fara T.V.A. pentru fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si reparare a trotuarelor in municipiul Timisoara in urmatoarele zone:
Lot 1 - trotuare in zona de nord - est;
Lot 2 - trotuare in zona de nord - vest;
Lot 3 - trotuare in zona de sud - est;
Lot 4 - trotuare in zona de sud - vest.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de "Intretinere si reparare a trotuarelor in municipiul Timisoara in urmatoarele zone: Lot 1-trotuare in zona de nord-est;Lot 2-trotuare in zona de nord-vest;Lot 3-trotuare in zona de sud-est;Lot 4-trotuare in zona de sud-vest, conform cantitatilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
60.000 lei- Lot 1; 60.000lei - Lot 2;60.000 lei - Lot 3; 60.000 lei - Lot 4;garantia de buna executie 5% din valoarea acordului-cadru fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local; plata in perioada 24-31 a fiecarei luni in conditiile contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz.asocierea.Capacit.teh.: se cumuleaza resursele membr. grup.Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe prop. rasp.-Form 12A, conf.art.180 din OUG 34/2006;Decl. pe prop. rasp.-Form 12B, conf.art.181 din OUG 34/2006;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid statului(original /copie legaliz);Certif.fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie legalizata); Ofertele depuse de op.econ. care au oblig. restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prez. decl.pe prop. rasp./decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. gen.-Form. B1;Certif.constatator ORC(original/copie legalizata, nu mai vechi de 30 de zile) obiect. activitate ofertant corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata;Doc. care dovedesc o forma de inregistr.conform cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(original si traducere autorizata si legaliz.in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri: 3.000.000 lei cerinta obligatorie pentru fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dotari tehnice2.Resurse umane3.Experienta similara4.Obligatii contractuale
5.Declaratie pe propria raspundere ref. la conditiile de munca si protectia muncii
6.Subcontractatii/ asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Dotari tehnice: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Form. 12H;Ofertantul va face dovada asigurarii urmatoarelor mijloace fixe si dotari, care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului: utilaje pentru incarcat;cilindru compactor;placa vibratoare;mai compactor;masina de taiat imbracaminti rutiere;dispozitive pentru imprastiere solutie de amorsat: (taloane/facturi de achizitie, contracte de inchiriere/conventii);Lista laboratoarelor utilizate pentru indeplinirea contractului. 2.Resurse umane: Declaratia privind efectivul mediu anual conf.Formular 12 I;Declaratie cu nr. angajati la data executarii contractului defalcat pe meserii;Declaratie (lista nominala) cu personalul folosit exclusiv pentru indeplinirea contractului defalcata pe meserii;ofertantul va asigura-cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL, pentru lucrari de drumuri(copie atestare, contractul de munca pe perioada nedeterminata).3.Experienta similara: lista lucrarilor executate conf.Form. 12 F.dovada indeplinirii si finalizarii an ultimii 5 ani a trei contracte care au avut ca obiect executia de lucrari similare, a carorvaloare este de cel putin 900.000 lei (valoare fara TVA);(anexa: pv de receptie a lucrarilor; recomand vizata ISC/certific.de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv;inca o recomandare vizata ISC din parte unui alt beneficiar/client din lista atasata la Formular 12 F.;4.Obligatiile contractuale in desfasurare conform Form.7; 5. Decl. pe propria raspundere prin care acesta certifica faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de oblig. ref. la conditiile de munca si protectia muncii; 6.Decl.si lista subcontr.-Form 12G;acorduri subcontr.-Form 15; Acord de asociere- Form 14, conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala LE: particip.in conf.cu art.42, 44 alin (2)-HG 1660/2006 si art.165 alin.(2)-OUG 34/2006;ofertare: pretul ofertei;LE incepe la 2 zile lucr. de la transmit. invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2009 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 10:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curte de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invicat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit. contr. sau in justitie conform L 554/2004;10zile de la comunic. deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice-Municipiul Timisoara
Adresa postala: BV.C.D.Loga nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367, Fax: 0256-404477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer