Licitatie Publica - INTRETINERE SI REPARARE CALCULATOARE SI ALTE ECHIPAMENTE INFORMATICE, VERIFICARE, INTRETINERE SI REPARARE COPIATOARE SI FAX -URI
Anunt de participare (utilitati) numarul 137565/19.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serv. APMD, Tel. +40 0254506151, In atentia: ing. Mirea Dana, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: str. Timisoara, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: registratura CNH SA, Tel. +040 0254506100, In atentia: Directiei Comerciale, Serv. APMD, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INTRETINERE SI REPARARE CALCULATOARE SI ALTE ECHIPAMENTE INFORMATICE, VERIFICARE, INTRETINERE SI REPARARE COPIATOARE SI FAX -URI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul prestatorului sau al beneficiarului, dupa caz
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- operatii de service si reparatii hardware si software pentru echipamentele de tehnica de calcul si birotica
- operatii service( revizii, intretinere preventiva, remediere, interventii, reparatii, asistenta tehnica, consultanta, expertize tehnice, diagnoze pentru aparatura si echipamentele de birou si tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este detailata in Caietul de sarcini pe tipuri de echipamente si unitati beneficiare.Achizitorul isi rezerva dreptul de a diminua volumul de servicii cu serviciile prevazute pentru unitatile beneficiare EM PETRILA, EM PAROSENI si EM URICANI ce urmeaza sa intre in proces de inchidere, in situatia in care nu vor mai fi in structura CNH SA.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilei suplimentari.Cuantumul garantiei de participare precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare se vor raporta la valoarea minima a intervalului(ce nu contine suplimentari)
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 166 si 106, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
se aplica prevederile art.6 din HG 925/2006.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- 2 % din valoarea minima estimata a intervalului, fara TVA. Cuantumul garantiei de participare: 1183 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita, conform prevederilor art. 86 alin. (1 ) din HG 925/2006 in una din urmatoarele forme: 1.Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari) -original (nu se admit copii). 2. Ordin de plata ( in cont nr RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani ) sau fila CEC ? confirmat de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor.3.Depunere la casieria unitatii contractante - chitanta emisa de casierie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 5 % din valoarea totala estimata a contractului / lot , fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art. 90 (1-3) din HG 925 / 2006, prin: 1. Instrument de garantare (emis de o banca sau o societate de asigurari) -original (nu se admit copii)2. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia CNH SA. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. IMM-urile pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la criteriul : cuantumul garantiei de buna executie a contractului.3 Depunere la casieria autoritatii contractante - chitanta emisa de caserie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.Plata: prioritar prin compensare cu energie electrica; OP in limita posibilitatilor. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele cu functie de decizie din cadrul CNH SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei: ing. Dragoi Nicolae- Director Generalec. Popescu Verginica - Director Economicing. Nicolescu Cristian ? Director Tehnicdr.ing. Suciu Adrian ? Director ComercialJr. Balint Ileana - Sef Serv. Legislatie Contencios Juridicing. Popescu Alexandru? Ing.. Sef. El ? MecIng. Marta Cornelia- Sef. Serv. Administrare Sist. Informatic
Ing. Utu Victor ? Sef. Serv. APMDEc. Palancean Carmen ? Sef Serv. FCIT5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formular E1.56.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -formular E1.6 in conformitate cu prevederile art.5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Valabil la data depunerii ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara a ofertantului. Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor sau alte documente edificatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista cuprinzand subcontractantii ( daca este cazul )
Cerinta nr. 2 Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna ).
Cerinta nr. 3 Experienta similara dovedita prin contracte de servicii similare cu obiectul achizitiei si a caror valoare cumulata pe ultimii 3 ani este cel putin egala cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv: 59.166 lei, fara TVA.
Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru domeniul care face obiectul achizitiei, emis de un organism de certificare notificat, in conformitate cu standardul ISO 9001 / 2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2012 10:00
Locul: sediul CNH SA, Petrosani, str. Timisoara, nrt. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Evaluarea ofertei: T total = 80 % Total servicii programate + 20 % interventie la cerere ( tarif OMC ). Daca exista doua sau mai multe oferte cu T total cel mai scazut egale, oferta castigatoare va fi cea care are oferta cea mai scazuta la Total servicii programate. 2. Conform art. 11 ( 4 ) din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute la III: 2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sa legal, prin care confirma ca au fost indeplinite cerintele de calificare, asa cum au fost ele solicitate la cap. III.2.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor ( formular E 4.4 si anexa la formular.)3. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala ( utilaje, echipamente, personal ) invocand si sustinerea acordata de un tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm din partea unui tert, incheiat in forma autentica, in care sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului. Angajamentul ferm, in forma autentica, va face parte integranta din contractul de achizitie publica. Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si 181 lit. a, c ^1, si d din OUG 34/2006, sens in care vor completa si prezenta formularele E 1.2, E 1.3, E 1.4
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34 / 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA - SERVICIUL LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC
Adresa postala: str. Timisoara, nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +040 0254506100, Fax: +040 0254506104, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 13:55