Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparare echipamente informatice, de comunicatii si periferice de calcul, intretinere, actualizare si dezvoltare aplicatii informatice contractate


Anunt de participare numarul 113868/08.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  Str. Justitiei nr. 59-61, Sec.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian MIHAI, Tel. 316.61.57, In atentia:  Lucian MIHAI, Email:  [email protected], Fax:  316.07.78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparare echipamente informatice, de comunicatii si periferice de calcul, intretinere, actualizare si dezvoltare aplicatii informatice contractate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Galati, Bacau, Sibiu, Pitesti, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il constituie asigurarea pentru Autoritatea de Management si Organismele Intermediare POS Mediu (AM si OI POS Mediu) a unui sistem de servicii integrate de expertiza tehnica, intretinere si mentenanta, necesar functionarii in conditii optime a intregului sistem informatic de la nivelul sediilor institutiilor vizate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
50312000-5-Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona servicii integrate de expertiza tehnica, intretinere si mentenanta, necesare functionarii in conditii optime a intregului sistem informatic de la nivelul sediilor institutiilor vizate.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 157, 034.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 10.000 Euro /42.800 Lei.Garantia de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul lei fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 din POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ si art. 181 din ordonanta 34/2006, Certificat de atestare fiscala, certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009);
Suma rezultatelor exercitiilor financiare ale ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva;Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit (503.980 Euro fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;Fisa de informatii privind experienta similara;Copia contractului si recomandare;Informatii privind sub-contractantii /asociatii si autorizare privind punerea la dispozitie a aplicatiilor.Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent; Prezentarea certificarii sistemului de management de mediu (ISO 14001) saucertificate echivalente;Certificat privind managementul securitatii si sanatatii ocupationale (ISO 18001) sauechivalent;Certificat privind managementul pentru securitatea informatiei din seria ISO 27001 sau certificate echivalente. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de personal calificat pentru fiecare din urmatoarele grupuri de certificari, dupa cum urmeaza: 1.Management IT-studii superioare finalizate cu diploma de licenta;experienta de management de proiect in domeniu IT&C in minim 2 proiecte;detinerea de competente referitoare la o metodologie de management de proiect recunoscuta la nivel international (dovedite prin certificate cum ar fi Project Management Professional - PMP, ITIL Foundations sau echivalent);detinerea de competente privind o metodologie de management a serviciilor IT recunoscuta la nivel national de catre CNFPA.
2. Administrare sisteme IT&C-studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul IT&C, experienta relevanta in domeniul IT&C de minim 6 ani (dovedita de copii dupa acte angajatoare.)Acreditare deAuditor pentru Sistemul de Managemental Securitatii Informatiei in conformitate cu standardele ISO 27001:2006 si ISO 27002:2008;Certificate de specialitate in administrarea generala si de securitate a sistemelor de operare emis de producatorul sistemelor de operare precizate in caietul de sarcini. 3.Infrastructura informatica-studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul IT&C, experienta relevanta in domeniul IT&C de minim 4 ani, certificat profesional de securitate a echipamentelor Nortel, emis de organizatiile acreditate. Personalul se completeaza cu cerintele din Sectiunea VI, punctul VI.3) Alte informatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Ofertantul (respectiv membrii grupului de prestatori impreuna) sa fi finalizat cu succes in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin un proiect privind intretinerea si administrarea infrastructurii hardware, infrastructurii de comunicatii si platformelor software de baza (sisteme de operare, sisteme de baze de date, alte produse comerciale standard). Participarea ofertantului la respectivul contract sa fie de minim 400.000 Euro, respectiv 1.712.000 Lei.b)Ofertantul (respectiv membrii grupului de prestatori impreuna) sa faca dovada detinerii de experienta in furnizarea de servicii de help desk si call center. In acest sens, ofertantulsa fi finalizat cu succes in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei) cel putin un proiect privind furnizarea de servicii de help desk si call center.Participarea ofertantului la respectivul contract sa fie de minim 100.000 Euro, respectiv 428.000 Lei.Prin echivalenta, se poate prezenta un singur contract care sa acopere cerintele de la punctele a) si b) (in acest caz valoarea minima a contractului pentru serviciile cumulate la punctele a) si b) va fi de minim 500.000 euro, respectiv 2.140.000 Lei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/V.2.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 din POS Mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Completare Sectiunea III, punctul III.2.3) Capacitatea tehnica: 4.Infrastructura hardware-studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul IT&C-experienta relevanta in domeniul IT&C de minim 4 ani-Certificari profesionale tehnice in domeniul IT&C cum ar fi: support/service engineer sau echivalent pentru cel putin producatorii principali de echipamente aflate in dotarea agentiei: HP, Fujitsu (certificarile trebuie sa acopere si zona de servere, si echipamentul de stocare).Se solicita ca ofertantul sa numeasca cel putin o persoana care sa aiba toate certificarile cerute, sau echivalente, pe fiecare grupa in parte pentru grupele 4.1., 4.2., 4.3., respectiv cel putin 3 persoane care sa aiba toate certificarile cerute, sau echivalente, pentru grupa 4.4.Nu se accepta propunerea aceleasi persoane pentru doua sau mai multe grupe de certificari, in consecinta trebuie propuse minimum 6 (sase) persoane.Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP la pagina www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala:  Str. Justitiei nr. 59-61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040117, Romania, Tel. 021 316 61 57, Fax:  021 316 07 78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2011 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer