Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparare (service) pentru calculatoare, imprimante, faxuri la DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu


Anunt de participare numarul 89097/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti , B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Punct(e) de contact: Elena Voicu, Tel.0213186684, Email: [email protected], Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparare (service) pentru calculatoare, imprimante, faxuri la DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: DRDP Bucuresti, SDN 1- 7 si ACI Giurgiu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si reparare (service) pentru calculatoare, imprimante, faxuri la DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50320000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a computerelor personale (Rev.2)
50314000-9-Servicii de reparare si de intretinere a faxurilor (Rev.2)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere si reparare (service) pentru calculatoare, imprimante, faxuri la DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu
Valoarea estimata fara TVA: 84, 898RON
II.2.2) Optiuni
Da
conf.art.6, alin.3, din HG 925/2006 din OUG34/2006, cu posib.prel.pana la data de 30.04.2010
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 1.300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri curente primite de la bugetul de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate privind obligatiile de plata:
- catre bugetul de stat consolidat, in urma verificarii balantei la 31.08.2009 sau ulterior;
- catre bugetul local la data de 31.08.2009 sau ulterior.- Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
- Certificat de inregistrare fiscala (C.U.I.), copie legalizata
Documenteedificatoarecaresa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, inconformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-- Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007si31.12. 2008, vizate de organele competente.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: - 169.796 lei/39.592 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii efectuate in ultimii 3 ani- Experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani, a unui contract al carui obiect a fost prestarea unor servicii similare. Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau alte documente echivalente-Certificat privind sistemul de management de mediu ISO 14001 sau alte documente echivalente-Se va prezenta Certificat privind sistemul de management de securitate si sanatate in munca OHSAS 18001 sau alte documente echivalente.
Documentele sa fie emise pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii.
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca pe parcursul indeplinirii contractului-Declaratie pe propria raspundere si, totodata, dovezi privind dotarea tehnica pentru indeplinirea contractului-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima de: - 42.449 lei/9.898 euro,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 09:30
Locul: DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantilorpoate participa la sedinta de deschidere a ofertelor in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro / Durata contractului de achizitie publica :2 luni, cu posibilitatea prelungirii acestuia, conform art. 6, alin. 3, din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006, pana la data de 30.04.2010. Suplimentarea in cazul prelungirii contractului, este conditionata de existenta resurselor financiare.Valoarea de 84.898 lei este inclusiv cu suplimentari (30.04.2010); valoarea contractului pt 2 luni este 28.299 lei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674, Fax: 021-3191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674, Fax: 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061127, Romania, Tel.0213186684, Fax: 0213186704, Adresa internet (URL): www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer