Licitatie Publica - INTRETINERE SI REPARARE TROTUARE ASFALTATE EXECUTIE
Anunt de participare numarul 9152/10.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Lugoj
Adresa postala: Piata Victoriei Nr.4, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Gherga Adrian, Tel.0256/352240, Email: [email protected], Fax: 0256/350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE SI REPARARE TROTUARE ASFALTATE EXECUTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Lugoj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINERE SI REPARARE TROTUARE ASFALTATE EXECUTIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
suprafata de reparat - cca. 18.850 mp.;
lungime de bordurat de cca. 900 m;grosime strat mortar asfaltic asternut - 5 cm.
Valoarea estimata fara TVA: 990, 168.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 15.11.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE, IN CUANTUM DE 10000 LEI;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului/Autorizatie de functionare /altele echivalente;/ Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si finalizarea, in ultimii 2 ani, a cel putin 2 contracte ce au avut ca obiect lucrari similare de minim 5.000 mp. fiecare;Dotari minime: - Ciocan de abataj cu actionare pneumatica sau electrica;
- Fierastrau mecanic pentru rosturi;
- Compactor autopropulsat cu rulouri cu vibratie de 1, 5 t. sau placa vibratoare;
- Tractor pe pneuri cu remorca pentru transport materiale;
- Autovehicul specializat (incalzit sau acoperit) pentru transportul mixturii asfaltice;
- Utilaj pentru amorsare mecanica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise; se achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, in contul RO25TREZ62321360250XXXXX, Trezoreria Lugoj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare, expertii desemnati (daca este cazul) si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ - COMPARTIMENTUL LICITATII SI ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: PIATA VICTORIEI, NR. 4, Localitatea: LUGOJ, Cod postal: 305500, Romania, Tel.0256/352240, Email: [email protected], Fax: 0256/350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2007 11:58