Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparatii aparate aer conditionat si intretinere si reparatii instalatii de climatizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 106144/17.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Stefan, Tel. 021/2007475, Email:  [email protected], Fax:  021/2007411, Adresa internet (URL):  www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere si reparatii aparate aer conditionat si intretinere si reparatii instalatii de climatizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La punctele de lucru ale aparatelor de aer conditionat si instalatiilor de climatizare, conform anexelor 1Asi 1B din Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de intretinere si reparatii aparate aer conditionat si intretinere si reparatii instalatii de climatizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lotul 1: ?Servicii de intretinere si reparatii?, tip abonament semestrial, pentru 3403 aparate de aer conditionat repartizateconform Anexei 1 A din Caietul de sarcini;
-Lotul 2: ?Servicii de intretinere si reparatii?, tip abonament trimestrialpentru instalatiile de climatizare ce apartin Muzeului National Filatelic repartizate conform Anexei 1 B din Caietul de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 235, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: Lotul 1:22000 lei; Lotul 2:600 lei, si se va constituii in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data sedintei;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data sedintei;Certificat de cazier fiscal? in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate la data sedintei;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul B1 din Sectiunea Formulare -in original;Certificat constatator, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente;Declaratie privind cifra de afaceri globalape ultimii trei ani;Declaratie privind rata medie a profitului net pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).(Cerinta minima de calificare este ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de cel putin : Lotul I: 2.400.000 lei; Lotul II: 70.000 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3ani(Cerintele minime de calificare sunt: pt.LOTUL I incheierea in ultimii trei ani, a cel putin 1 sau mai multe contracte similare de prestari servicii de service, intretinere si reparatii aparate de aer conditionat si instalatii de climatizarein valoare cumulatade cel putin 1.200.000 lei fara TVA;pt.LOTUL II incheierea in ultimii trei ani, a cel putin 1 sau mai multe contracte similare de prestari servicii de service, intretinere si reparatii aparate de aer conditionat si instalatii de climatizarein valoare cumulata de cel putin 35.000 lei fara TVA);
Doua recomandari din partea unor beneficiari de servicii similare;Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si specializarea subcontractantilor;Declaratie privind protectia muncii in conformitate cu Legea nr. 319/2006 privind protectia si securitatea in munca si normele metodologicede aplicare aprobate prin HG nr. 1245/2006;Informatii privind structura echipei/departamentului de service/unitati care va raspunde de efectuarea activitatii de service sau de reparatie;Autorizatie de service de la un producator de echipamente de climatizare-copie legalizata;Lista cu reteaua de service detinuta, specificandu-se numarul punctelor de lucru precum si aria pe care o acopera fiecare subunitate, denumirea unitatii de service, persoana de contact, numarul de telefon/fax.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 12:00
Locul: CN Posta Romana SA, Bd. Dacia, nr. 140, parter, et. 3-11, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Contul CN Posta Romana SA RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. POSTA ROMANA S.A. - Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, parter, etaj 3-11, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Tel. 021/2009258, Fax:  021/2009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer