Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparatii aparatura medicala


Anunt de participare numarul 146133/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA MAAR, Tel. +40 262205100-2369, Email: [email protected], Fax: +40 262276358, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparatii aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Baia Mare str G Cosbuc nr. 31
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 941 si 201, 131RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecventpana la 31.12.2013, Al doilea contract subsecvent de la 01.01.2014 pana la 31.04.2014, Al treilea contract subsecvent dela 01.05 2014-; pentru un contract subsecvent cantitatea min. poate fi de 1 revizie, iar cea maxima de 19 revizii.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinera si repararea aparatelor si instrumentelor medicale si chirurgicale, la cerere in functie de necesitatile autoritatii contractante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere si reparatii la cererea beneficiarului pentru fiecare lot in parte
Valoarea estimata fara TVA: intre 180, 941 si 201, 131RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Se solicita garantie de participare in valoarede 2045 RON. In cazul in care ofertantul depunegarantia in valuta, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile-garantiile de participare sunt defalcate pe loturiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditataDe asemenea , ca urmare a art.87 din HG 925/2006, alin.(1) si alin. (2) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzand astfel suma constituita. Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele depuse vor fi respinse ca urmare a art. 33, alin (3), litera b. Se solicita garantie de buna executie de 3%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii, realizate conform prevederilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din anexa Formulare si modele completat
Cerinta nr. 2
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din anexa Formulare si modele completatCerinta nr. 3
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, DIN OUG 34/2006* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
Ec. Pintea Sorina ? Manager
Ec. Checiches Marcela - Director financiar contabil
Ec.Ing Maar Gabriela ? Sef Birou Achizitii
Jr. Horgos Alize ? Sef birou Juridic
Ing. Botoi Daniela ? Sef Birou aparatura Medicala
Ing. Cudrici Ovidiu ? Biroul Acchizitii
Ing. Nemes Romeo ? Biroul Achizitii
Ec. Santa Ionel- Biroul Achizitii
Ec. Lupu Andreea ? Biroul AchizitiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din anexa Formulare si modele completat
Cerinta nr.4
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 anexa Formulare si modele completat
Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Aceste certificate vor atesta plata datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor. Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. - se solicita acest document pentru evitarea aparitiei conflictului de interese avand in vedere prevederile ART. 69^1/ din OUG 34/2006.Certificatul trebuie prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC)
- Referitor lalotuL P20 , solicitam Aviz de functionare de la CNCAN.
Aceasta cerinta este obligatore pentru aparatele din grupa radiologe deoarece prestatorii serviciilor de intretinere si reparatii trebuie sa fie acreditatide Comisia Nationala pentru ControlulActivitatilor Nucleare. Se va prezenta copia Autorizatiei CNCAN.
- Detinera autorizatiei ISCIRpentru ofertantii serviciilor de intretinere si reparatii la aparatele de sterilizare. Lot: U13. Acesta cerinta este obligatore deoarece respectivele dispozitive medicale au incorporate recipienti sub presiune care intra sub incidenta controlului ISCIR- Ofertantii vor face dovada expertizei/ autorizarii, de a asigura servicii de intretinere si reparatii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2013 10:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2013 11:00
Locul: Capela spitalului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut? , avem doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se vasolicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, trimiterea unei noi oferte financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuitofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Departajarea celor clasati pe locul 3 sau 2, in cazul in care s-ardepasi numarul maxim de 3 semnatari ai acordului-cadru, cu acelasi pret se va face similar cu cea pentru locul 1, noile oferte de pretneputand afecta clasamentul deja stabilit pentru locurile 1-2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta ?dr Constantin Opris? Baia Mare
Adresa postala: str. G. Cosbuc, nr. 31, Localitatea: BAia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Tel. +40 262205100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer