Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparatii ascensoare (acord-cadru)


Anunt de participare (utilitati) numarul 145239/27.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Oinacaru, Tel. +40 212007432, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere si reparatii ascensoare (acord-cadru)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Conform anexei 1 la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 684, 138.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente anuale: Anul 1 - valoarea maxima 974.915, 72 lei; Anul II - valoarea maxima 1.118.598, 86 lei; Anul 3 - valoarea maxima 1.046.757, 29 lei; Anul 4 - valoarea maxima 543.866, 29 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparatii ascensoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de intretinere (verificari tehnice periodice si revizii generale) si reparatii pentru un numar de minim 30 - maxim 60 ascensoare repartizate conform Anexei 1 la Caietul de Sarcini.
Cantitatile minime si maxime de piese de schimb cu rata mare de defectare ce urmeaza a fi inlocuite in functie de necesitati sunt prevazute in Anexa 3 la Caietul de sarcini.
Valorile maxime aprobate pentru piese de schimb (inclusiv cele prevazute in anexa 3) sunt urmatoarele:
- pentru anu 1:718.415, 72 lei fara TVA;
- pentru anul 2:862.098, 86 lei fara TVA;
- pentru anul 3:790.257, 29 lei fara TVA;
- pentru anul 4:287.366, 29 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 684, 138.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 73.600lei;In cazul constituirii garantiei de participare in euro, cursul de referinta leu/euro este cel comunicat de BNR pentru data publicarii anuntului de participare.Cuantumul ce se retine conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 7.464, 14 lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art. 86 alin.(1) din H.G.nr. 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in lei este RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta, iar contul in Euro este RO53INGB0001008148690710 deschis la ING BANK, Bd.Iancu de Hunedoara, nr.48, sect.1 Bucuresti. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor (cf. art. 86, alin (6) din HG 925/2006), direct sau pe cale postala, la Registratura, parter, din sediul C.N. POSTA ROMANA S.A. din Bucuresti, Bd-ul Dacia, nr. 140, sect.2, cod postal 020065. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare acesta va fi prezentat in original.Nota: a.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare - Anexa nr. 4. b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului subsecvent, fara TVA.b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform model prevazut in sectiunea FORMULARE.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Anexa 7 din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Anexa 8 din Sectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Anexa 9 din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Ion Smeeianu, Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare - Alexandru Petrescu, Director Economic si Dezvoltare - Gabriela Mantu, Director Directia Logistica - Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale- Alexe Rosita, Sef Serviciu Achizitii - Robert Lorentz, Sef Serviciu Bugete, Analize Economice si Controlling - Cornelia Buscu, Serviciul Fond Imobiliar si Administrativ - Ileana Mincu.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala (se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).6.Certificat de cazier fiscal valabil la data limita de depunere a ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 10 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 11 din Sectiunea FormulareNota: a) Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b) Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.d) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane:
Autorizatie de functionare/ alte documente echivalente.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Document edificator care sa dovedeasca inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional-Autorizatie ISCIR privind activitatea de evaluare si atestare a competentei si capabilitatii de a desfasura activitati de revizii tehnice, intretinere si reparatii ascensoare, in conformitate cu Legea nr. 64/21.03.2008 (*republicata*).Nota: 1.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va realiza.2. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente. (in copie cu mentiunea conform cu orginalul.)NOTA: Operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este
prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci aceasta va prezenta alte documente edificatoare care sa
reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatoruluieconomic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata
sau legalizata a acestora in limba romana.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Cerinta minima: Media ciferi de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 2.237.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Anexa nr. 12 din Sectiunea Formulare. Documentele ce vor fi prezentate raman la latitudinea operatorilor economici in vederea indeplinirii cerintei de calificare, in functie de informatiile si documentele disponibile. Cursul mediu leu/euro comunicat de BNR aferent: 2010 este 4, 2099 RON, 2011 este de 4, 2379 RON, 2012 este de 4, 4560 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana
la data limita de depunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau
clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor
certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre
clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si,
din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei
certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii
se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare.
2.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea
profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Cerinte minime:
a.Numar minim de personal tehnic calificat pentru executarea serviciilor de intretinere si reparatii a ascensoarelor-RVTA: 60 (se vor prezenta in copie documentele care atesta calificarea profesionala);
b.Numar minim de personal tehnic calificat pentru refacerea documentatiei tehnice a ascensoarelor - RADTE(atunci cand aceasta lipseste sau este incompleta): 5 (se vor prezenta in copie documentele care atesta calificarea profesionala)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare
3.Declaratie pe propria raspundere referitoare utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Anexa nr. 15 din Sectiunea Formulare.
4.Declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Anexa nr. 16 din Sectiunea Formulare.
Nota:
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea corespunzatoare in cadrul formularului mentionat mai sus.
NOTA: a) In conformitate cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181
lit.a), c^1) si d)'' si prevederilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la
art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului.
Modalitatea de indeplinire
-
Continuare NOTA: In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a).Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar va fi depus in original.Prin aceasta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?
Modalitatea de indeplinire
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura 41/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 13:00
Locul: Sediul C.N.P.R.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire. Prezenta la sedinta de deschidere nu este obligatorie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA-Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale
Adresa postala: B-dul Dacia nr.140, parter, etaj 3-1, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2013 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer