Licitatie Publica - Intretinere si reparatii autovehicule Toyota
Anunt de participare numarul 8123/29.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Registratura-intrarea B4S1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: Florin Bunea, Tel.021.414.16.32, Email: [email protected], Fax: 021.414.21.99, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparatii autovehicule Toyota
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Serviciile de intretinere si reparatiivor fi prestate in Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii deintretinere si reparatii a automobilelor cod CPV 50112000-3 si a autobuzelor cod CPV 50113000-0
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.1)
50113000-0-Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de intretinere si reparatii vor fi prestate la autovehiculele marca Toyota din dotarea Camerei Deputatilor mentionate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.05.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara: 1000 lei, valabilitate pana la 04.06.2007garantie buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, plata se va efectua prin ordin de plata emis de achizitor in contul prestatorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, se va transmite grupului castigator de ofertanti, odata cu comunicarea rezultatului licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ofertantii vor completa pe proprie raspundere declaratia de eligibilitate.
- ofertantii vor completa pe proprie raspundere declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor.
- certificatul de inregistrare/certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale.
2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani rezultata in urma desfasurarii activitatii de reparare si intretinere autovehicule marca Toyota, cel putin egala cu 60.000 lei cu TVA, respectiv 17.910euro(calculati la cursul BNR de 3, 3499 lei/1 euro, din data de 22.03.2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor prezentaautorizatiileacordate de Registrul Auto Roman R.A. in conformitate cuR.N.T.R.-7 si autorizare de la producator (Toyota).2. Recomandari din partea altor beneficiari: se solicita cel putin o scrisoare de recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56d/652/27/03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrise- intrarea B4S1 din strada Izvor nr. 2-4, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2007 10:00
Locul: sediul Camerei Deputatilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: office@cnsc, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Sos. Oltenitei 107-111, Sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Fax: 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice - Serviciul Contractari
Adresa postala: Strada Izvor nr. 2-4, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.414.16.32, Fax: 414.21.99
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2007 15:46