Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare altele decit irigatiile administrate de Unitatea de Administrare Dolj?


Anunt de participare numarul 104089/15.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  ing. Tania Cotruta, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala:  str. Nicolae Romanescu nr.39, jud.Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251 / 429.927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251/429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala:  str. Nicolae Romanescu nr.39, jud.Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251 / 429.927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251/429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala:  str. Nicolae Romanescu nr.39, jud.Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251 / 429.927, In atentia:  ing. Dumitru NICA, Email:  [email protected], Fax:  0251/429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare altele decit irigatiile administrate deUnitatea de Administrare Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF RA, Sucursala Teritoriala Dunare Olt
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare altele decit irigatiile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45246410-0-Lucrari de intretinere a digurilor de protectie impotriva inundatiilor (Rev.2)
45247212-9-Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 004, 714RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2o.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de: 10% din valoarea fara TVA a ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat la data de 30.06.2010; Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale. Pentru persoane juridice/fizice romane: CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean; Certificatul de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Se vor prezenta toate certificatele si formularele solicitate in fisa de date a achizitiei si care trebuie sa fie emise de organele similare din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilantulcontabil la 31.12.2009, vizat de organele competente in domeniu si balanta de verificare la 30.06.2010. Profitul net conform bilantului contabil la 31.12.2009 trebuie sa fie pozitiv; Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 2.000.000 lei sau 471.776 euro, pentru 1 euro = 4, 2393 lei la data 06.07.2010 (curs BNR); Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100), minim 85%. Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani; Fisa/fise de informatii privind experienta similara;Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Procesul Verbal la terminarea lucrarilor/P.V. de receptie finala;Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract sau a cel mult 3 contracte a carui/caror valoare sa fie minim: 500.000 lei fara TVA, respectiv 117.944 Euro, pt.1 euro=4, 2393 lei la 06.07.2010 (curs BNR), realizate prin executarea unor lucrari de natura celor licitate;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim 3);Certificatul de atestare in executia lucrarilor de imbunatatiri funciare, conform Ordinului MAPDR nr.182/2009 sau a Ordinului MADR 239/2007, cu viza valabila la data deschiderii ofertelor;ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001 in domeniu sau echivalentul acestora;CV-urile si cazierele judiciare pentru persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a altor specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului, respectiv pentru Director General/Administrator, Director Economic, Sef Santier, Responsabilul CQ, Responsabilul tehnic cu executia (RTE);Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Pentru utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea constructorului, dar sunt inchiriate sau luate prin conventie, se va prezenta si contractul de inchiriere sau conventia;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2010 10:00
Locul: ANIF? RA ? Sucursala Teritoriala Dunare-Olt, str.Nicolae Romanescu nr.39, Craiova, jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art.40 alin (2) si alin (3) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, documentatia de atribuire va fi pusa gratuit la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa insotita de imputernicirein acest sens, pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021/332 28 16, Fax:  021/332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2010 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer