Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare altele decat irigatiile administrate de Unitatea de Administrare Olt


Anunt de participare numarul 107079/01.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL LICITATII, Tel. 021-3322816, In atentia:  ing. Cotruta Tania, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala:  str.Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251429927, In atentia:  ing. Dumitru Nica, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala:  str.Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251429927, In atentia:  ing. Dumitru Nica, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Adresa postala:  str.Nicolae Romanescu nr. 39, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0251429927, In atentia:  ing. Dumitru Nica, Email:  [email protected], Fax:  0251429184
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare altele decat irigatiile administrate deUnitatea de Administrare Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF RA Sucursala Teritoriala DUNARE OLT
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si reparatii in amenajarile de imbunatatiri funciare altele decat irigatiile administrate deUnitatea de Administrare Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45317100-3 - Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
45317200-4-Lucrari de instalare electrica de transformatoare (Rev.2)
50511100-1-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 161, 291RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 3.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificate de atestare fiscala ANAF pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat.Nota: Societatile care au inlesniri la plata (reesalonari), vor prezenta reesalonarea si Ordinele de plata lunare cu care s-au facut platile scadente pana la data de 30.07.2010;Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( inregistrare )Persoane juridice/fizice romane: CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean;Certificatul de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean.Nota: certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilantulcontabil la 30.06.2010vizat de organele competente in domeniu;Informatii privind situatia financiara pentru anii 2007, 2008, 2009;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani : minim320.000 lei sau 75498 euro, pentru 1 euro = 4, 2385 lei la data 18.08.2010 (curs BNR).
Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatori: lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100) , minim 85% .Lichiditatea se va calcula dupa datele de bilant la 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani;Fisa / fise de informatii privind experienta similara -Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar / client trebuie sa fie insotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea lucrarilor sau P.V. de receptie finala.Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract sau a cel mult 3 (trei) contracte a carui /caror valoaresa fie minim: 80.000 lei fara TVA, respectiv 18.875 Euro, pentru 1 euro = 4, 2385 lei la data 18.08.2010 (curs BNR), realizate prin executarea unor lucrari de natura celor licitate;Pentru lucrarileelectrice ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente: Atestat ANRE tip C2A;Certificat ISO 9001 pentru executare si proiectare instalatii electrice si energetice 0, 4 si 6, 0 KV, sau echivalentul acestuia; Sa aiba minim 2 electricieni autorizati. (Se vor prezenta autorizatiile);
Recomandari din partea altor beneficiari / clienti, conformFormularului 24.Se va prezenta minim o recomandare;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2010 10:00
Locul: str.Nicolae Romanescu nr. 39, Craiova, jud. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu prevederile art.40 alin (2) si alin (3) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, documentatia de atribuire va fi pusa gratuit la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa insotita de imputernicirein acest sens, pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021.332 28 16, Fax:  021.332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2010 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer