Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE SI REPARATII LA GRUPURILE DE COGENERARE ECHIPATE CU MOTOARE TERMICE PE GAZ -TARGOVISTE SUD- JUD. DAMBOVITA


Anunt de participare (utilitati) numarul 142702/26.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMICA S.A.
Adresa postala: TARGOVISTE, B-dul IC Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Punct(e) de contact: ION POPESCU, Tel. +40 245614553, Email: [email protected], Fax: +40 245217816, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INTRETINERE SI REPARATII LA GRUPURILE DE COGENERARE ECHIPATE CU MOTOARE TERMICE PE GAZ -TARGOVISTE SUD- JUD. DAMBOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Centrala Termica Targoviste Sud, str. Laminorului nr.14 , Targoviste, Jud.Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 236, 724RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul de aplicare a procedurii incepe cu data incheierii contractului, iar calendarul de atribuire a contractului subsecvent se va realiza pe baza comenzii autoritatii contractante pentru indeplinirea solicitarilor din caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mentenanta pentru grupurile de cogenerare echipate cu motoare termice pe gaz- Targoviste Sud- jud. Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea serviciului de intretinere si reparatii planificate si acceidentale a 7 grupuri de cogenerare a cate 816KWe si 1, 24 KWth in conditiile de functionare si performanta, inclusiv asigurarea pieselor de schimb si a consumabililor necesare lucrarilor de intretinere si reparatii a acestora, precum si reparatia capitala pentru motoarele 4, 5 si 8, inclusiv asigurarea pieselor de schimb si a consumabile necesare lucrarilor de reparatii capitale, conform caietului de sarcini.Cantitatea acordului cadru si a contractului subsecvent este de 7 grupuri de cogenerare, intretinere si reparatii si 3 grupuri de cogenerare pentru reparatii capitale.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 236, 724RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Conform art. 86 din HG 925/2000 se constituie in cuantum de 22367 lei.Poate fi depusa si in valuta la cursul valutar afisat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei este 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor sau a candidaturilor.Garantiei de participare care va fi acceptata: 1)prin instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original, Garantia trebuie sa fie irevocabila2) Prin virament bancar depus in contul autoritatii contractante nr. RO30CRCOX160100000220064 deschis la Banca Cooperatista Mihai Viteazul Targoviste.3). Depunerea sumei in numerar la caseria societatii autoritatii contractanteIn situatia in care ofertantul este IMM, conf. legii 346/2004 acesta va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei va fi depusa (in original) la sediul SC TERMICA S.A, Serviciul Achizitii, pana cel tarziu la termenul de deschidere a ofertelor sau a candidaturilor.Restituirea garantiei de participare- garantia de participare se restituie ofertantului necastigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare / Ofertantul pierde garantia de participare, daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- se incadreaza in prevederile art. 278^1 din OUG nr.34/ 2006Nota: Lipsa documentului de constituire a garantiei de participare la procedura, conduce la respingerea ofertei, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Cuantumuleste de 5% din valoarea contractului subsecvent-fara TVA . Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate prin facturi partiale care devin anexe la contract.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PRORII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM
Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG nr.34/2006
Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul general consolidat) cu obligatii de plata exegibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberat de autoritatile competente in copie, lizibil, stampilata si scris conform cu originalul. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor locale ( datorii la bugetele locale) cu obligatiile de plata exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administarativ teritoriale depe raza careia societatea are sediul privind plata catre bugetul local.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) : - POPESU ION - Director general, MARIANA MINDRESCU - Director tehnic, CALIN NICOARA - Director productie, SORIN DINU- Director economic, RADU OCNARU - Sef Investitii, BARBURICEABU RALUCA - Compartiment AP, SERBAN ALEXANDRU - Sef CT, bratu carme -CT, MARIAN RIZEA - Compartiment AP, VALENTINA POPA- Sef birou mediu, VLAD POPARTAC- Ofocilu juridic. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globalacare vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular nr.9 - Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor serviciisimilare prestatein ultimii 3 aniDeclaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehniceDeclaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesare realizarii
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular nr. 7Completare Formular nr. 17Completare Formular nr.16
Ofertantii vor facedovada certificarii Sistemului de management al mediului, conformSR EN ISO14001:2005
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta dovadacertificarii Sistemului de management al calitatii conformISO 9001:2008, ISO 9002:2008 , pe domeniu de activitate specific activitatiipentru care se solicita oferta.Se va prezenta in acest sens Copie dupa certificatul de acreditare care sa fie valabilla data limita de depunere aofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv: pretul total al ofertei. In cursul desfasurarii licitatiei electronice, nu7 se vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi. Etapa finala se desfasoara intro singura runda avand durata de o zi. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la Registratura autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta refacuta la valoarea licitata elctronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 11:00
Locul: Targoviste, B-dul I.C. Bratianu, nr. 50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numarul de operatori economici preconizat ( conf. art. 16 din OUG 34/2006 - MINIM 3).Toti candidatii care indeplinesc criterii de clasificare vor fi selectati.Nu se limiteaza numarul de operatori economice sa prezinte oferte sau sa participe.In situatia in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC TERMICA SAOFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR. 50, Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130258, Romania, Tel. +40 245614553, Email: [email protected], Fax: +40 245217816
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2013 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer