Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera


Anunt de participare numarul 77244/12.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel.0230-212696, interior 167, Email: [email protected], Fax: 0230-520593, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MunicipiulSuceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune prestarea serviciilor de intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera din mun. Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 462, 184.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 7000 lei;garantie de buna executie de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare formular nr. 12Adin Sectiunea Formulare.
Cerinta obligatorie: completare formular nr.12B din Sectiunea Formulare.
Se solicita certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat(Certificat eliberat de DGFP)si la bugetul local(Certificat eliberat de Primaria de care apartine operatorul economic).
Cerinte obligatorii: 1)-Cert const emis de O R C in original sau in copie legalizata , emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
2)-Copie a Certificatului de inregistrare la ORC.
Pt. pers fizice romane: Doc. edificatoare care sa dovedeasca forma de inreg. ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare
Pt.pers jur./fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de inreg. / atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conformit. cu prev. din tara in care este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor preciza informatii generale despre ofertant cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
prin completarea Formularului nr.2din sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita lista cu principalele contracte de serviciiin ultimii 3 ani (se completeaza un tabel cuprinzand valori, beneficiari si cantitati Formular 12E)2- certificat ISO 9001 :2001 sau echivalent ori dovada ca ofertantul este in curs de certificare.-copie
3- certif ISO 14001/2001 sau echivalent.-copie
4.-certif OHSAS 18001 / 2007sau echivalent-copie
5. Agrement tehnic indicatoare rutiere.-copie
6. Agrement tehnic (certificat de calitate) folie reflectorizanta.-copie
7. Certificat de atestare pentru executarea de lucrari de semnalizare rutiera(de la Asociatia Profesionistilor Drumuri si Poduri).-copie
8. Se solicita lista cu echipamente, instalatii, masini si utilaje care sunt disponibile pentru indeplinirea contractului de servicii.Se va completa Formularul 12 H.Ofertantul trebuie sa dispuna (in prorietate sau inchiriere) de mijloacele fixe mentionate inCaietul de sarcini(Cap.IV).
-pentru utilajele aflate in proprietate, ofertantii vor prezenta copie dupa Registrul Numerelor de Inventar al societatii din care sa reiasa ca dotarile respective se regaseau in patrimoniu la 31.12.2008, sau alte documente legale doveditoare (facturi de achizitie etc.).
-pentru utilajele inchiriate, ofertantii vor prezenta copie dupa contractul de inchiriere
9.Se solicitaLista personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de servicii.10.Ofertantul va prezenta o decl pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei a tinut cont de respectarea conditiiilor de munca si a normelor de protectie a muncii.
11.Ofertantul va face dovada ca are cel putin un punct de lucru in Mun. Suceava .Se solicita lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul)- se va completaFormularul 12G din sectiunea Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei mun. Suceava, B-dul 1Mai, nr.5A-Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios administrativ
Adresa postala: str.Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Suceava-Serv.Contencios Adm.-juridic
Adresa postala: B-dul 1Mai, nr.5A, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230212696, Email: [email protected], Fax: 0230520593, Adresa internet (URL): www.primariasv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2009 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer