Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera


Anunt de participare numarul 95611/10.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Luminita Chiru, Tel.0230-212696, interior 167, Email: [email protected], Fax: 0230-520593, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparatii la sistemul de semnalizare rutiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune lucrari de intretinere si reparatii la sistemul de semaforizare, la indicatoare rutiere, la sistemul de bariere electromecanice de control acces parcari, la indicatoarele de trecere pentru pietoni cu lumina intermitenta , in functie de necesitati in mun. Suceava, conformcu cerintele din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 462, 184.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 7000 lei;Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: completare formular nr. 12A;Declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006-form 12B;Se solicita certif de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat(Certificat eliberat de DGFP)si la bugetul local(Certificat eliberat de Primaria de care apartine op economic).Cert fiscale vor fi prezentate in original sau in copie legalizata si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor;Pt.pers juridice romane: Certificat constatator emis de O R C in original sau in copie leg. , emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii si copie a Cert. de inregistrare la ORC;pt.pers fizice romane: documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inreg. ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;pt pers juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor preciza informatii generale despre ofertant cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani prin completarea Formularului nr.2din sectiunea Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita lista cu principalele contracte de serviciiin ultimii 3 ani (se completeaza un tabel cuprinzand valori, beneficiari si cantitati Formular 12E)2. Se solicita prezentareacertificatului ISO 9001sau echivalent .-copie ;
3. Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent.-copie ;
4. Se solicita prezentarea certificatului OHSAS 18001sau echivalent-copie
5. Se solicita Agrement tehnic indicatoare rutiere , emis de institutiile abilitate.-copie ;
6. Se solicita Agrement tehnic folie reflectorizanta , emis de institutiile abilitate.-copie ;
7. Se solicita lista cu echipamente, instalatii, masini si utilaje care sunt disponibile pentru indeplinirea contractului de servicii.Se va completa Formularul 12 H.8. Se solicitaLista personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de servicii.Se vor atasa CV-urile personalului de conducere si a responsabililor tehnicicare vor participa la indeplinirea contractului.
9. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei a tinut cont de respectarea conditiiilor de munca si a normelor de protectie a muncii.
10. Se solicita lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul)- se va completaFormularul 12G din sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie : Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit, in ultimii 3 ani , cel putin un contract de servicii similare codului CPV 50232200-2 (Servicii de intretinere a semafoarelor).Indeplinirea contractului similar va fi demonstrata prin prezentarea copiei contractului si a recomandarii beneficiarului ;Ofertantul trebuie sa dispuna (in proprietate sau inchiriere) de urmatoarele utilaje : a) SDV uri pentru controlul si interventia la instalatiile de semaforizare, bariere si indicatoare cu lumina intermitenta ( truse ) -2 truse;b)Instalatie pentru acoperirea cu folie reflectorizanta a indicatoarelor rutiere - 2 instalatii;c)Instalatie pentru revopsirea ansamblelor metalice ale indicatoarelor si semafoarelor - 2 instalatii;d)Macara pentru lucru la inaltime (nacela) -1 buc;e)Autovehicul pentru deplasarea echipei de interventie - 1 buc;f) Laborator electric mobil pentru identificarea intreruperilor cablurilor subterane -1 buc.Nota : -pentru utilajele aflate in proprietate, ofertantii vor prezenta copie dupa Registrul Numerelor de Inventar al societatii din care sa reiasa ca dotarile respective se regaseau in patrimoniu la 31.12.2009, sau alte documente legale doveditoare (facturi de achizitie etc.).-pentru utilajele inchiriate, ofertantii vor prezenta copie dupa contractul de inchiriere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2010 12:00
Locul: Primaria municipiului Suceava, b-dul 1Mai, nr.5A-Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava-Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: STR STEFAN CEL MARE NR 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230216321
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI SUCEAVA-SERV CONTENCIOS ADM.JURIDIC
Adresa postala: B-DUL 1MAI, NR.5A, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720024, Romania, Tel.0230212696, Fax: 0230520593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2010 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer