Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare si Drumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013,2014


Anunt de participare numarul 129486/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Punct(e) de contact:  Mircia Muntean, Tel. 0254/213435, Email:  [email protected], Fax:  0254/226176, Adresa internet (URL):  www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare siDrumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013, 2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul municipiului Deva
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de Intretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare si Drumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013, 2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de Intretinere si Reparatii Strazi, Alei carosabile, Trotuare siDrumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2011, 2012, 2013, 2014.
Valoarea estimata fara TVA: 35, 321, 225RON
II.2.2) Optiuni
Da
pentru noi lucr sim in 2012, 2013, 2014 conf art.122, lit.j din OUG NR.34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare = 700.000, 00 lei , garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratii pe propie raspundere , in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in original sau copie semnata si stampilata "In conformitate cu originalul", Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Certificat constatator in original sau copie semnata si stampilata "In conformitate cu originalul", Certificat de inregistrare in copie semnata si stampilata "In conformitate cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani 2008, 2009, 2010 , sa fie minim de 70.000.000, 00 lei, fara TVA .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Exper.similara :1contr.similar cu o val.de minim 35.300.000, 00leifara T.V.A.din ultimii 5 ani in conform.cu obiectul achiz., se vor prezenta in copie: contr. de execut.lucrari de drumuri, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, proces verbal de receptie finala, daca a expirat perioada de garantie acordata lucr., recomandarea de la beneficiar sau certificat constatator, Dot.minima: statie de preparare a mixturilor asfaltice, .: 1buc., repartizator finisor .: 2 buc., autogreder .: 1buc., buldoexcavator .: 2buc., compactor static autopropulsat, .: 2buc. , compactor pe pneuri .: 1buc., freza asfalt .: 1buc , incarcator frontal pe pneuri .: 1buc., autobasculanta mai mare sau egal 16 tone: 4buc.ITP valabil-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani , Sa aibeSef santier ? ing. C.F.D.P. , Sef punct de lucru ? ing. C.F.D.P. , Inginer atestattehnic cu executia (RTE) in domeniul ?Cai Ferate Drumuri si PoduriDrumuri? , Inginer atestat responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ? CQ, Autorizatiile valabile pe anul 2011 pentru RTE si CTC sau echiv. , Se vor prezenta CV-urile pentru personalul de specialitate , Se vor prezenta documente din care sa rezulte ca personalul de specialitate solicitat este angajat al ofertantului in conformitate cu prevederile legale .Certif.ISO 9001 , 14001, 18001 sau echival,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 . Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2011 10:00
Locul: Primaria municipiului Deva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana imputernicita de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Atribuire Contracte de Achizitii Publice
Adresa postala:  Piata Unirii, nr.4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Tel. 0254-210072, Fax:  0254-210072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer