Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si reparatii strazi, alei carosabile, trotuare si drumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2008 - 2011


Anunt de participare numarul 53210/22.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala: Piata Unirii nr. 4, Localitatea: Deva, Cod postal: 330152, Romania, Punct(e) de contact: Mircia Muntean, Tel.0254/213435, Email: [email protected], Fax: 0254/226176, Adresa internet (URL): www.primariadeva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere si reparatii strazi, alei carosabile, trotuare si drumuri de pe raza municipiului Deva pe perioada anilor 2008 - 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: strazi, alei carosabile, trotuare si drumuri de pe raza municipiului Deva
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si reparatii strazi, alei carosabile, trotuare si drumuri de pe raza municipiului Deva prin plombe, covor asfaltic, reciclare la cald in situ, burdusiri, marcaje rutiere, reparatii cu mixtura stocabila, imbracaminti bituminoase usoare, ridicari de capace si intretinere drumuri pietruite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45233161-5-Trotuare (Rev.1)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinere si reparatii strazi, alei carosabile, trotuare si drumuri
Valoarea estimata fara TVA: 13, 838, 142.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.07.2008 pana la 14.07.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 270000.00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general al municipiului Deva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata in cazul in care oferta este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare in anii 2009, 2010, 2011 se va aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare conform art. 122, lit. j din OUG nr.34/2006 privind achizitiile publice.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate
-declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181 din OUG 34/2006
-certificat fiscal pt Buget de Stat
-certificat fiscal pt impozitele locale
-certificatul de inregistrare al firmei
-certificat constatator CAEN 4523
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri medie anuala pe anii 2005, 2006, 2007 minim 40.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara pt executie intretinere, reparatii strazi, alei carosabile, trotuare si a drumurilor, minim 3 contracte finalizate si receptionate pana in 2008 (receptie la terminarea lucrarilor cu o valoare totala mai mare de 8200000.00 in ultimii 5 ani in conformitate cu obiectul achizitiei din care un contract sa fie cu reciclare la cald in situ imbracaminte asfaltica
- informatii privind asigurarea cu personal de specialitate
- o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice detinute, inchiriate sau in colaborare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-ISO 9001:2000, 14001:2004, OHSAS 18001:1999 valabil pt CAEN 4211 (fost 4523)
-inginer atestat RTE si calitate minim 3 ani vechime in domeniu
-certificat atestare tehnica APDP
-dovada platii obligatiilor la fond mediu pe 2007
-daca oferta va fi prezentata in asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa indeplineasca criteriile de calificare cu exceptia situatiei economico-financiare si tehnice
- in caz de neprezentare a unui document de la criteriile de calificare, nu e permisa completarea ulterioara, neprezentarea documentului respectiv avand ca efect descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
caracteristici tehnico functionale
30%
Descriere:
3.
garantia de buna executie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 140 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatia se va plati la casieria Municipiului Deva, cam. 21 parter
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2008 10:00
Locul: Municipiul Deva, sala de sedinte, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: strada stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer