Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere si service (LN1) sisteme de monitorizare vibratii on-line la turboagregate, Centrala ciclu combinat - service (LN1) DCS Yokogawa CET Vest, Centrala ciclu combinat - service (LN1) DCS turbina cu abur + cazan CET Vest, Centrala ciclu combinat -


Anunt de intentie (utilitati) numarul 25092/29.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. +40 214079973, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213166574, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ELECTROCENTRALE SA ? SUCURSALA ELECTROCENTRALE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 4, camera 402, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212751283, In atentia: ec.Peride Cristina, Email: [email protected], Fax: +40 212751472
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si service (LN1) sisteme de monitorizare vibratii on-line la turboagregate
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si service (LN1) sisteme de monitorizare vibratii on-line la turboagregate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Centrala ciclu combinat - service (LN1) DCS Yokogawa CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Centrala ciclu combinat - service (LN1) DCS Yokogawa CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 177, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Centrala ciclu combinat - service (LN1) DCS turbina cu abur + cazan CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Centrala ciclu combinat - service (LN1) DCS turbina cu abur + cazan CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Realizare masuratori energie termica si combustibil pentru configuratiile de cogenerare de inalta eficienta cf. Ord. ANRE nr. 23/2010
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare masuratori energie termica si combustibil pentru configuratiile de cogenerare de inalta eficienta cf. Ord. ANRE nr. 23/2010
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
51210000-7 - Servicii de instalare de echipament de masurat (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
90 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Investitii SEB - ing.G.Boboc, tel.0212751295
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari termoficare si Oprire totala turbina nr.4 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari termoficare si Oprire totala turbina nr.4 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Echilibrare dinamica ansamblu rotoric - EPA nr. 1, 2, 3, 4, 5CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echilibrare dinamica ansamblu rotoric - EPA nr. 1, 2, 3, 4, 5CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
50 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reconditionare ansamble rotorice VA CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconditionare ansamble rotorice VA CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
135 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reconditionare ansamble rotorice VG CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconditionare ansamble rotorice VG CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
135 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Asistenta tehnica la revizia cuplelor hidraulice tip VOITH CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica la revizia cuplelor hidraulice tip VOITH CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reconditionare lagare (returnare compozitie)
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconditionare lagare (returnare compozitie)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si service regulator electrohidraulic REH CET Progresu, CET Grozavesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si service regulator electrohidraulic REH CET Progresu, CET Grozavesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 121, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CAF nr.4 - Inlocuire ecrane, sistem convectiv CET Grozavesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CAF nr.4 - Inlocuire ecrane, sistem convectiv CET Grozavesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
120 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Inlocuire tronsoane conducte si coturi CET Grozavesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire tronsoane conducte si coturi CET Grozavesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Inlocuire colectori si tevi egalizare SI 4 - Bloc energetic nr. 6 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire colectori si tevi egalizare SI 4 - Bloc energetic nr. 6 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 175, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatie VA cu inlocuire sistem supraveghere ON-LINE vibratii/temperaturi - Bloc energetic nr. 6 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie VA cu inlocuire sistem supraveghere ON-LINE vibratii/temperaturi - Bloc energetic nr. 6 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari termoficare si oprire totala cazan-turbina- Bloc energetic nr. 5 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari termoficare si oprire totala cazan-turbina- Bloc energetic nr. 5 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari termoficare si oprire totala cazan-turbina- Bloc energetic nr. 6 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari termoficare si oprire totala cazan-turbina- Bloc energetic nr. 6 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari termoficare si oprire totala cazan nr.2 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari termoficare si oprire totala cazan nr.2 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari termoficare si oprire totala cazan nr.3 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari termoficare si oprire totala cazan nr.3 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari termoficare si oprire totala cazan nr.4 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari termoficare si oprire totala cazan nr.4 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CAF nr. 1, 2 Inlocuire compensatori canale gaze arse CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CAF nr. 1, 2 Inlocuire compensatori canale gaze arse CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
CAF nr. 3, 4, 5, 6, 14 si 16 Control si tensionare cabluri la cosuri de fum individuale, conform proiect CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CAF nr. 3, 4, 5, 6, 14 si 16 Control si tensionare cabluri la cosuri de fum individuale, conform proiect CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
75 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Degazor 1, 2 ata nr. 1, 2, 3, 4 Procurare si inlocuire virole corodate CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Degazor 1, 2 ata nr. 1, 2, 3, 4 Procurare si inlocuire virole corodate CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Retea interioara de termoficare - Reparatii mecanice CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retea interioara de termoficare - Reparatii mecanice CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
21 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari pregatitoare pentru control tambur(scadent cf. PE 030/1999) - CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pregatitoare pentru control tambur(scadent cf. PE 030/1999) - CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Retubulare BV4 - CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retubulare BV4 - CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
(LN1) Intretinere si service la arzatoare Nox
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
(LN1) Intretinere si service la arzatoare Nox
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Revizie compresor de gaz cu verificare lagar axial, rotoare, etansari labirinti, angrenaje si reductoare, verificare si curatire racitoare de gaz, control si curatire interioara racitor de ulei si motor
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizie compresor de gaz cu verificare lagar axial, rotoare, etansari labirinti, angrenaje si reductoare, verificare si curatire racitoare de gaz, control si curatire interioara racitor de ulei si motor
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Service (LN1) instalatie aer comprimat - Centrala ciclu combinat CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service (LN1) instalatie aer comprimat - Centrala ciclu combinat CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 30, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si service compresoare HAFI
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si service compresoare HAFI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 163, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatie si echilibrare rotor generator Bloc energetic nr. 5CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie si echilibrare rotor generator Bloc energetic nr. 5CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si service (LN1) instalatie producere hidrogen - CET Grozavesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si service (LN1) instalatie producere hidrogen - CET Grozavesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 22, 600RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si service excitatii statice
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si service excitatii statice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 303, 366RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Pod rulant electric Resita - Revizii pe parte mecanica si electrica, probe si autorizare I.S.C.I.R.
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pod rulant electric Resita - Revizii pe parte mecanica si electrica, probe si autorizare I.S.C.I.R.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Revizie cu inlocuire piese defecte strung universalS.N.M. CET Grozavesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizie cu inlocuire piese defecte strung universalS.N.M. CET Grozavesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Diagnoza defectiuni Instalatia de deshidratare slam CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Diagnoza defectiuni Instalatia de deshidratare slam CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatie instalatie de ventilatie-climatizare CCT nr. 2, camera releelor si echipamentelor DCS grup 3, 4 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie instalatie de ventilatie-climatizare CCT nr. 2, camera releelor si echipamentelor DCS grup 3, 4 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Procurare si inlocuire angrenaj dintat - Pod rulant C 1-4 CET Sud
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurare si inlocuire angrenaj dintat - Pod rulant C 1-4 CET Sud
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatie instalatie de purificare ulei CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie instalatie de purificare ulei CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
45 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 75, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LN3 - Revizie cu inlocuire piese defecte fierastrau miscare alternativa FMA 320mm CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN3 - Revizie cu inlocuire piese defecte fierastrau miscare alternativa FMA 320mm CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LN3 - Revizie cu inlocuire piese defecte masina de gaurit CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN3 - Revizie cu inlocuire piese defecte masina de gaurit CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LN3 - Revizie cu inlocuire piese defecte strung SNB-400x1500mm CET Progresu
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN3 - Revizie cu inlocuire piese defecte strung SNB-400x1500mm CET Progresu
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
30 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Service (LN1) ventilatie Centrala cu ciclu combinat CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Service (LN1) ventilatie Centrala cu ciclu combinat CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Reparatie instalatie climatizare CCt bloc 2 inlocuire piese defecte CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie instalatie climatizare CCt bloc 2 inlocuire piese defecte CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
60 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si reparatii tractorase
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si reparatii tractorase
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Aprovizionare SEB - ing.Lucian Dumitru, tel.0212751213
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii reparatii motocositoare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii reparatii motocositoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Aprovizionare SEB - ing.Lucian Dumitru, tel.0212751213
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si reparatii motostivuitoare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si reparatii motostivuitoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 35, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Aprovizionare SEB - ing.Lucian Dumitru, tel.0212751213
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Centrala ciclu combinat - service (LN1) instalatie de masurare indici chimici CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Centrala ciclu combinat - service (LN1) instalatie de masurare indici chimici CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 58, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Centrala ciclu combinat - service (LN1) sistem de monitorizare emisii poluante CET Vest
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Centrala ciclu combinat - service (LN1) sistem de monitorizare emisii poluante CET Vest
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 34, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LN1 Verificare si aducere la punctul "0" a traductoarelor de presiune dif.din cadrul sistemelor de masura energie termica si apa bruta
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LN1 Verificare si aducere la punctul "0" a traductoarelor de presiune dif.din cadrul sistemelor de masura energie termica si apa bruta
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 24, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Intretinere si service (LN1) compresoare
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinere si service (LN1) compresoare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
365 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 50, 700RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Mentenanta tip service a sistemelor de masurare debite gaze naturale, cantitate de energie termica si apa bruta din dotarea SEB
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mentenanta tip service a sistemelor de masurare debite gaze naturale, cantitate de energie termica si apa bruta din dotarea SEB
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50410000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de masurare, de testare si de control (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
48 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 050, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Mentenanta SEB - ing.A.Olteanu, tel.0212751255
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumire
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer