Licitatie Publica - Intretinere si service statii rdaio d eemisie-receptie = 16 buc.
Anunt de participare (utilitati) numarul 114568/26.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, Nr. 82, Judetul Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Morar, Tel. 0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, ,Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Mihai, Tel. 0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, ,Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Mihai, Tel. 0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, ,Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Mihai, Tel. 0248507237, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinere si service statii rdaio d eemisie-receptie = 16 buc.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Centrale hidroelectrice din Sectia Exploatare Ialonita -
Uzina Campulung, conform caiet de sarcini 512/12.01.2011
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 42, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare service la cele 16 buc statii radio de emisie receptie din centralelel hidroelectrice apatinand Sectiei de Exploatare Ialomita din cadrul Uzinei Campulung, pentru asigurarea functionarii in siguranta a legaturilor cu dispecerul de hidrocentru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50333000-8 - Servicii de intretinere a echipamentului de radiocomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service pentru 16 buc Statii radio de emisie- receptie
Valoarea estimata fara TVA: 42, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 840 lei, Garantie de buna executie 5% din valoareaacordului cadru , fara TVA. IMM-urile vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP din Surse proprii la 30 zile de la data prezentarii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.?DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic?, conform Anexei
inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata din care sa
rezulte activitatea principala (Cod CAEN ) in conformitate cu scopul declarat la Cap.
II. din Documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ?Declaratie privind lista principalelor prestari executate in ultimii 3 ani?, 2. Prezentare Autorizari si licente eliberate de IGCTI pentru locatiile enumerate in CS3. Prezentare Certificat tip de furnizor de retele publice si servicii de comunicatii
electronice destinat publicului, eliberat de ANRCTI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
942AG
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
93zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 13:30
Locul: Sediul SH Arges din Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr. 82 , Judetul Arges, Serviciul contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor prezentand copie dupa CI /BI siimputernicire originala.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE CONTESTATII
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JURIDIC
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr. 82, Judetul Arges, ,Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel. 0248507208, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2011 13:40