Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere spatii verzi


Anunt de participare numarul 132906/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ROVINARI
Adresa postala: STRADA FLORILOR, NR.2, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Iosu Cosmin, Tel. +40 253371095, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 253371004, Adresa internet (URL): http: //www.primariarovinari.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere spatii verzi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Orasul Rovinari
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 863, 863RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 4(patru) contracte subsecvente, cate unul pentru fiecare an de prestare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea spatiilor verzi din orasul Rovinari pe o perioada de 4 ani, prin semnarea unui acord-cadru cu un singur operator economic. Se va incheia anual cate un contract subsecvent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea operatiilor de intretinere a spatiilor verzi de pe raza orasului Rovinari, atat plantari cat si intretinere spatii verzi, conform specificatiilor si anexelor Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 863, 863RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (GP) este: 150.000 lei.Modul de constituire al garantiei: SGB in original, OP confirmat de banca emitenta, sume in numerar depuse la casieria unitatii, orice alt instrument de garantare.Dovada constituiri GP se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic.Perioada de valab. a GP va fi cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Aut. ctr. va retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, dupa caz;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, CNSC respinge contestatia ca nefondata, aut. ctr. va retine ofertantului din GP suma de 8.346, 39 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006. 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fiecarui contract subsecvent acordului-cadru2. Modul de constituire a garantiei: retineri succesive din facturile emise.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ? formular A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular B
Certificatoferta independenta ? formular G
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular H
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
1. Dorin Filip - Primar
2. Chivu Laurentiu ? Viceprimar
3. Neamtu Florin - Secretar
4. Podaru Constantin ? Administrator Public
5. Ungureanu Ion ? Sef Birou Contabilitate
6. Iosu Cosmin ? Sef Birou Achizitii Publice Finantari Externe Administrativ Registratura
7. Compartiment Patrimoniu ? Ing. Rotocol Sever
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie minim 7.800.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani un contractde prestari de servicii de minim 3.900.000 lei
Informatii privind subcontractantii
Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari (in proprietate sau inchiriate): autobasculanta (min 3 buc.), autocisterna (min 2 buc.), autoutilitara de transport 3 tone (min 3 buc.), incarcator frontal (min 1 buc.), tractor tuns iarba (min 1 buc.), masina tuns iarba (min 3 buc.), motoferastrau (min 4 buc.), motoferastrau tuns gard viu (min 3 buc.), masina insamantat gazon (min 1 buc.), motocultor (min 1 buc.), atomizor (min 2 buc.), grapa(min 1 buc.), plug (min 1 buc.), tavalug (min 1 buc.), utilaj pentru fertilizare (min 1 buc.), utilaj scarificare gazon (min 1 buc.)
Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil cu proiectul care are calitatea de Manager Proiect, un inginer protectia mediului, un inginer silvic, un inginer horticol, trei maistri peisagisti, minim 15 muncitori peisagisti, minim 15 muncitori necalificati.
Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2001 in domeniul serviciilor de intretinere a plantelor si spatiilor verzi sau alte documente echivalente acceptate
Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul serviciilor de intretinere a plantelor si spatiilor verzi sau alte documente echivalente acceptate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ATENTIE: La aceasta procedura pot participa doar operatorii economici care sunt inregistrati in SISTEMUL ELECTRONIC AL ACHIZITIILOR PUBLICE(SEAP). In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. In cazul in care un ofertant nu figureaza inregistrat in SEAP, conform prevederilor art.42 din H.G. nr.1660/2006, oferta depusa nu va putea fi luata in considerare.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda cu durata de o zi, unde operatorii economici pot imbunatati oferta financiara, respectiv pretul in lei fara T.V.A.Pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice ofertantii vor avea disponibile urmatoarele informatii: preturile noi prezentate in cadrul licitatiei, cea mai buna oferta si numarul participatilor inscrisi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 12:00
Locul: Sala de Sedinte - Primara orasului Rovinari, str. Florilor, Nr.2, judetul Gorj, Romania, cod 215400
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. Modalitate departajare oferte: In cazul in care, dupa derularea fazei finale de licitatie electronica, vor exista doi sau mai multi operatori economici pe primul loc, in vederea departajarii acestora si stabilirii ofertantului castigator, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua oferta financiara in plic inchis. Pe baza noilor oferte financiare primite se va stabili oferta castigatoare.2. Documentatia de atribuire reprezinta o copie a documentatiei de atribuire respinsa nr.7190
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic ? Primaria orasului Rovinari
Adresa postala: Str. Florilor, nr.2, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 253371011, Email: [email protected], Fax: +40 253371004, Adresa internet (URL): http: //www.primariarovinari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer