Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINERE STRAZI


Anunt de participare numarul 41408/15.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINERE STRAZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi municipiul Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Repararea drumurilor degradate prin aplicarea de plombe si covoare din beton asfaltic si balast.
Se vor incheia contracte distincte pe loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
50.000 mp plombe cu asfalt
6.000 mc plombe cu balast
Valoarea estimata fara TVA: 4, 171, 428RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare : lot 1 -34000 lei; lot 2 -7800 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local -Trezoreria Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 , declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil , Informatii generale , Declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2006, 2005)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri pe anii 2007, 2006, 2005, solicitata este de : lot1 -10.100.000 lei; lot 2- 2.300.000 lei; lichiditate generala =100%; solvabilitate patrimoniala = 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada de executie a lucrarilor , modul de indeplinire obligatiilor. ISO 9001 sau echivalent -pentru executant, informatii privind protectia muncii.Pentru "lot 1" ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, resp. 1.000.000 lei, Pentru "lot 2" ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, resp. 230.000 lei, Ofertantul va face dovada ca detine (in proprietate sau cu chirie) utilajele prevazute in Documentatia de atribuire Lista consumurilor cu ore de functionare a utilajelor de constructii (Formular C8). 4. Ofertantul va face dovada ca detine personal angajat conform Documentatiei de atribuire - Lista consumurilor cu mana de lucru (Formular C7).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru experienta similara este : pentru lot 1- 1.000.000 lei;pentru lot 2 -230.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se obtine contra cost de la Serviciul Achizitii Publice , Primaria municipiului Craiova, str. AI Cuza nr.7, camera 112
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Craiova, Str. AI Cuza nr.7 - Sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane inputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu nr.4 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice- Primaria Municipiului Craiova, consilier juridic Steluta Nuta
Adresa postala: str. AI Cuza nr.1 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/415907, Fax: 0251/415907
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2008 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer