Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinere strazi in zonele de locuit din NE, NV si SV in Municipiul Timisoara


Anunt de participare numarul 52613/17.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408343/408367, In atentia: Ing. Crenguta Oprea, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul de Consiliere pentru Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Adresa internet (URL): documentatia de atribuire este disponibila la adresa www.primariatm.ro - achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinere strazi in zonele de locuit din NE, NV si SV in Municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de mentinere a starii tehnice corespunzatoare a strazilor situate in zonele de NE, NV si SV din Municipiul Timisoara, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.1)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor efectua pentru mentinerea starii tehnice corespunzatoare a strazilor: reparatii, taiere asfalt si asfaltare, repararea degradarilor din imbracaminti bituminoase si a fisurilor la imbracaminti cu lianti hidraulici, refacere incadrari cu borduri, montare guri de scurgere, etc. conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 252, 100.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: lot 1-200.000lei, lot 2-200.000 lei, lot 3-200.000 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.Se prezinta doc. de la pct. III.2.1 si III.2.3
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere, in baza art.180 din OUG 34/2006;2.Declaratie pe proprie raspundere, in baza art.181 din OUG 34/2006;
3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului;
4.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;
Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Declaratia pe propria raspundere/o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Fisa de informatii generale;
6.Certificat constatator emis de O.R.C., valabil la data deschiderii ofertei;
7.Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifre medii anuale de afaceri: 12.000.000 lei cerinta obligatorie pentru fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte identice pentru fiecare lot :1. Experienta similara2.Resurse umane
3. Dotari tehnice
4. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista a lucrarilor executate in ultimi 5 ani-Formular 12 F; Pentru unul din cazurile din lista: o recomandare din partea unui beneficiar/client cu precizarea modului de indeplinire a obligatiilor contractuale. Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru alti beneficiari/clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii; in ultimii 5 ani, cel putin trei contracte pentru lucrari de drumuri asfaltate, care contin si lucrarile rutiere suplimentare necesare sectorului urban (guri de scurgere), cu valoare cumulata =5.000.000 lei. De anexat: contracte, procese verbale la terminarea lucrarilor, semnate de comisia de receptie a beneficiarului; recomandare/certificare de buna executie de labeneficiar/client.Obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti precizand nr.de personal angajat/lucrare.2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si o declaratie defalcata pe meserii, cu personalul folosit exclusiv la indeplinirea contractului;cel putin unresponsabilul tehnic cu executia atestat M.L.P.T.L. pentru lucrari de drumuri -copie dupa atestare si copie C.I.M.3.Declaratie referitoare la utilajele, instal., echip. tehnice si alte dotari de care dispune operatorul economic, (sau de la terti), strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se va prezenta lista acestora si modul de asigurare pe perioada derularii contractului (se vor prezenta facturi, contracte sau conventii de inchiriere).Ofertantul este obligat sa dispuna de: utilaje pentru incarcat si pentru sapaturi;cilindru compactor;freza;placa vibratoare;mai compactor;masina de taiat imbracaminti rutiere;dispozitive pentru imprastiere solutie de amorsat;repartizator finisor mixuri asfaltice.Se va prezenta lista laboratoarelor utilizate pentru indeplinirea contractului.4. Ofertantul va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, procentele din valoarea contractuluirealizate de fiecare subcontractant. Se vor prezenta acordurile de subcontractare si declaratia privind subcontractantii.Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea-Formular B1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S92-124984 din 14.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2008 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar ; virament/cont RO89TREZ62124510220XXXXX Municipiul Timisoara RO14756536. Orar pt casierie: 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara -sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; in justitie conform Legii 554/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la CNSC pentru Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Fax: 0256/408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer