Licitatie Publica - ?Intretinere, verificare si reparare curenta linii CF si aparate de cale din subunitatile SNTFC CFR Calatori SA? - impartita pe cinci loturi
Anunt de participare (utilitati) numarul 145065/19.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta MANOLE, Tel. +40 0213192428, In atentia: SEF SERVICIU PROCEDURI ACHIZITII SERVICII, PRODUSE, LUCRARI, Email: [email protected], Fax: +40 0213192428, Adresa internet (URL): www.cfrcalatori.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Intretinere, verificare si reparare curenta linii CF si aparate de cale din subunitatile SNTFC CFR Calatori SA? - impartita pe cinci loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: conform Documentatiei descriptive
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Intretinere, verificare si reparare curenta linii CF si aparate de cale din subunitatile SNTFC CFR Calatori SA?
Lot 1 - Depoul BUCURESTI CALATORI, Depoul PLOIESTI SUD, Revizia de vagoane BASARAB, Revizia de vagoane PLOIESTI SUD, SELC BUCURESTIBASARAB si Remiza de automotoare BUCURESTI;Lot 2 - Depoul de locomotive CLUJ NAPOCA, Depoul de locomotive SATU MARE, Revizia de vagoane CLUJ NAPOCA, Revizia de vagoane ORADEA, Revizia de vagoane SATU MARE, Post Revizie de vagoane JIBOU, Post Revizie de vagoane BISTRITA, SELC JIBOU si PAE SIGHET;
Lot 3 - Depoul de locomotive IASI, Depoul de locomotive SUCEAVA N., Revizia de vagoane IASI, Revizia de vagoane SUCEAVA, Post Revizie de vagoane Vatra Dornei, Post Revizie de vagoane Bacau si SELC BACAU;
Lot 4 ? Depoul GALATI, Depoul Tecuci, Revizia de vagoane GALATI, Revizia de vagoane Buzau si PAE MARASESTI;
Lot 5 - Depoul de locomotive MEDGIDIA, Revizia de vagoane CONSTANTA, Revizia de vagoane MANGALIA si Post Revizie VagoaneFETESTI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Total ore: 15.206 impartite astfel: Depoul BUCURESTI CALATORI - 4.655 ORE, Depoul PLOIESTI SUD - 5.898 ore, Revizia de vagoane BASARAB - 495 ore, Revizia de vagoane PLOIESTI SUD- 1.151 ore, SELC BUCURESTI BASARAB - 964 ore si Remiza de automotoare BUCURESTI- 2.043 ore.Lot 2: Total ore: 17.570 impartite astfel: Depoul CLUJ NAPOCA - 4.937 ore, Depoul SATU MARE - 1.842 ore, Revizia de vagoane CLUJ NAPOCA - 2.456 ore, Revizia de vagoane ORADEA- 1.950 ore, Revizia de vagoane SATU MARE- 1.791 ore, Post revizie de vagoane JIBOU - 1.343 ore, Post revizie de vagoane BISTRITA - 738 ore, SELC JIBOU - 1.809 ore si PAE SIGHET - 704 ore.
Lot 3: Total ore: 21.096 impartite astfel: Depoul IASI - 5.245 ore, Depoul SUCEAVA N. - 3.643 ore, Revizia de vagoane IASI - 5.178 ore, Revizia de vagoane SUCEAVA - 2.390 ore, Post revizie de vagoane VATRA DORNEI - 636 ore, Post revizie de vagoane BACAU - 1.622 ore si SELC BACAU - 2.382 ore.Lot 4: Total ore: 13.677 impartite astfel: Depoul GALATI - 3.285 ore, Depoul TECUCI - 1.983 ore, Revizia de vagoane GALATI - 5.351 ore, Revizia de vagoane BUZAU- 2.384 ore si PAE MARASESTI - 674 ore.
Lot 5: Total ore: 6.772 impartite astfel: Depoul MEDGIDIA - 2.541 ore, Revizia de vagoane CONSTANTA - 2.850 ore, Revizia de vagoane MANGALIA- 859 ore si Post revizie de vagoane FETESTI - 522 ore.
Valoarea estimata fara TVA: 523, 219.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011
Modalitatea de indeplinire
- in copie
Informatii generale si declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani; curs mediu anual lei/euro 2010 1 euro=4, 2099; 2011 1 euro=4, 2379; 2012 1 euro=4, 4560.
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii, in vederea asigurarii calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia candidatului in original.
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia candidatului in original.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, masinile si utilajele de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune declaratia candidatului in original.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire
Candidatul va nominaliza persoana atestata si autorizata CNAFER si AFER pentru Linii Ferate Industriale in conformitate cu prevederile H.G. nr. 2299/2004 art. 23 alin (1) si O.M.T.C.T. nr. 2262/2005 art. 2 alin (2).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta autorizatia persoanei nominalizate, valabila la data limita de depunere a ofertei.
Certificat care atesta implementarea sistemului de managemental calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent la prestatorul de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
Certificat care atesta implementarea sistemului de managemental mediului ISO 14001/2005 sau echivalent la prestatorul de servicii.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune in copie, valabil la data limita de depunere a candidaturilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNTFC 106/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2013 11:00
Locul: SNTFC CFR Calatori SA, b-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj IV, Sala de Consiliu, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Perioada de valabilitate a candidaturii: 60 zile de la termenul limita de depunere a candidaturii. Orice candidatura valabila pt o perioada mai mica decat cea precizata in prezenta fisa de date achizitiei va fi respinsa ca fiind neconforma. Numar de agenti economici preconizat: 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor Note: a. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita candidatilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. b. candidatul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a candidaturii c. candidatul care nu este de acord cu prelung perioadei de valab a ofertei se considera ca si-a retras candidatura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. - Limba de redactare a candidaturii si a propunerii tehnice si financiare - Romana - Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. - In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, in conformitate cu prevederile art. 2781*) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sumele aferente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori SA
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel. +40 213199528/122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2013 09:54