Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea comuna pe timp de vara a drumurilor judetene din judetul Mures


Anunt de participare numarul 104367/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjmures.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea comuna pe timp de vara a drumurilor judetene din judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumurile judetene din judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 177, 357 si 2, 398, 107RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contracte subsecvente pentru anul 2010 si 3 contracte subsecvente pentru anul 2011
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se va executa intretinerea comuna pe timp de vara a 681, 756 km de drum judetean din judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitateaminima/Cantitatea maxima1.Taiere acostament mecanizatmp596.032 / 941.603
2.Taiere acostament manualmp11.640 /25.420
3.Curatire santml58.500 / 116.200
4.Desfundare de sant manual de H=0, 10mmc2.297 / 5.384
5.Desfundare de sant manual de H= 0, 15mmc3.457 / 7.759
6.Desfundare de sant mecanizat de H=0, 20m mc2.252 / 8.054
8.Desfundare de sant mecanizat de H=0, 30m mc8.815 / 19.324
9.Desfundare de sant mecanizat de H=0, 40m mc8.472 / 19.514
10.Desfundare de sant mecanizat de H=0, 50m mc7.387 / 21.459
11.Desfundare podetemc1.417 / 2.652
12.Cosirea vegetatiei manualmp67.850 / 200.500
13.Cosirea vegetatiei mecanizatmp530.508 / 1.542.404
14.Defrisare manuala suprafetemp9.040 / 24.150
15.Defrisare mecanizata suprafeteha3, 490 /8, 685
16.Varuirea plantatiei si a cap.de podetemp4.421 / 12.845
17.Taieri corectiebuc.1.837 /5.150
18.Salubrizare retelei de drumuri judetene 1/luna5 luni/ 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 177, 357 si 2, 398, 107RON
II.2.2) Optiuni
Da
Consiliul Judetean Mures isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari similare/suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 13.000 lei si garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare si constatator emise de O.R.C, Autorizatie de functionare, Atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri si poduri, Adeverinta de membru al A.P.D.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de "informatii generale" cu declararea cifrei de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009, Rezultatul exercitiilor financiare pe 3 ani (2007, 2008, 2009) vizate si inregistrate de organele competente, din care sa rezulte activitate profitabila.
Pentru anul 2010 se va prezenta balanta contabila pentru luna iunie 2010 nevizata, dar semnata si stampilata de conducatorul ofertantului. Ofertantul trebuie sa inregistreze profit si in luna iunie 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)minimum 1.300.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (2005 - 2009), Certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv, Copia contractului adus ca referinta, Procesul - verbal de receptie in copie, (la terminarea lucrarilor si cea finala, daca este cazul, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, acord de asociere sau de subcontractare.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat cu contract individual, pe perioada nedeterminata si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Decl.privind personalul de conducere strict necesar pt indeplinirea contractului (pers de conducere, de executie, responsabilul tehnic cu executia, CV-uri, declaratii de disponibilitate, certificat ISO 9001, ISO-14001, OHSAS 18001 impreuna cu anexele, Decl ref la cond de munca si protectie a muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara va fi dovedit cumaxim 3 (trei)contracte de lucrari de drumuri , incheiatesirealizateinultimii5 ani, avand caobiectexecutarea unorlucrari similare cu cel al contractului in cauza, respectiv lucrari de intretinere comunape drumuri nationale, judetene sau comunale , iarvaloarea totala a celor trei contracteva fi egala sau mai mare decat 600.000 lei fara T.V.A Dotari minime solicitate: - autogreder ? minim 2 buc.;
- utilaj pentru cosirea ierbii? minim 2 buc;
- buldozer pe senile 65-80 cp - minim 2 buc.;
- incarcator frontal 1, 5 ? 2, 5 mc ? minim 2 buc.;
- excavator pe pneuridotat cu echipament pentru desfundat sant ? minim 2 buc.;sau- unimog dotat cu echipament pentru desfundat sant - minim 2 buc.- mijloace de transport pentru transportul pamantului ? min. 4 buc.Personal solicitat: -Sef santier ? specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri ? absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, angajat cu norma intreaga a ofertantului ? vechimea minima in aceasta functie: 3 ani; -Sef punct de lucru - maistru, tehnician, subinginer , ing cu specialitatea de constructii rutiere, drumuri si poduri, angajat cu norma intreaga a ofertantului ? vechimea minima in aceasta functie: 3 ani -Responsabil tehnic cu executia domeniul ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele? -angajat cu norma intreaga a ofertantului sau cu contract de colaborare- Vechimea minima 2 ani.-pers calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor - personal in vederea executarii lucrarilor: minim 12muncitori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11176
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire se obtine de pe site-ul: www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de partic
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala:  str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-260323, Email:  [email protected], Fax:  0265-267856, Adresa internet (URL):  just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2010 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer