Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, intretinerea platformei, asigurarea esteticii rutiere, asigurarea scurgerii apelor, intretinere curenta poduri, intretinere dr


Anunt de participare numarul 45556/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Florian Blaj, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente (intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, intretinerea platformei, asigurarea esteticii rutiere, asigurarea scurgerii apelor, intretinere curenta poduri, intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe reteaua de drumuri judetene modernizate aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 17, 226, 890.75RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea comuna si alte lucrari de reparatii permanente ( Intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, Intretinerea platformei, asigurarea esteticii rutiere, asigurarea scurgerii apelor, intretinere curenta poduri, intretinere drumuri pietruite) pe reteaua de drumuri judetne aflate in administrarea Consiliului Judetean Bihor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45221110-6-Pod (Rev.1)
45233160-8-Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.1)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 226, 890.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 51000 lei. Garantie de buna executie de 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul Consiliului Judetean Bihor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere legal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate, -Declaratia de neincadrare in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006- Certificat constatator ce dovedeste plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidate si la bugetul local
- Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006)- Bilantcontabil pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006) vizat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani in cuantum de minim 15.300.000lei- Operatorul economic sa fi realizat profit in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate privind executia lucrarii( inclusiv responsabilul atestat MTCT cu executia)
- Declaratie privind instalatiile utilajele sau echipamentele tehnice ( inclusiv laboratoare autorizate cu grad corespunzator lucrarilor min grad II)
- Certificat de atestare EN ISO 9001/2000 sau echivalent, - Certificat de atestare EN ISO 14001/2004 sau echivalent- Certificat de atestare EN ISO 18001/1999 sau echivalent- Lista cu subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani cu cel putin o lucrare similara in valoare de 1.530.000 lei.- Se va prezenta manualul calitatii propus pentru executia lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2417
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP sau in numerar la casieria de la sediul Consiliului Judetean Bihor, str. Parcul Traian nr. 5 Oradea, judetul Bihor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2008 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bihor, str. Parcul Traian nr. 5 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu Consilierii si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian nr. 5, judetul Bihor, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2008 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer