Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINEREA CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2012 - 2013 DIN PRAHOVA


Anunt de participare numarul 139161/27.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.7, camera 723, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: BRATOSIN GHEORGHE, Tel. +40 244529602, Email: [email protected], Fax: +40 244511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINEREA CURENTAA DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA 2012 - 2013 DIN PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din Prahova impartite in 8 sectoare conform loturilor din prezentul anunt
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINEREA CURENTAA DRUMURILOR JUDETENE PE TIMP DE IARNA2012 -2013pentru urmatoarele sectoare de drumuri judetene:
- SECTOR I - cuprins intre: DN 72 si DJ 101D - DN1 - DJ 100 B (Balta Doamnei) ?102, 535KM;
- SECTOR II - cuprins intre: DJ 101D - DN1 - DJ 100 B ( Balta Doamnei ) siBucov - AlbestiPaleologu - DN1D - limita judetului Ialomita- 111, 111 KM;
- SECTOR III - cuprins intre: Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita siAlbestiPaleologu - DN1B - limita judetului Buzau ? 89, 935 KM;
- SECTOR IV - cuprins intre: Albesti Paleologu - DN1B - limita judetului Buzau si AlbestiPaleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salcia ? 125, 200 KM;
- SECTOR V - cuprins intre: Albesti Paleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salciasi AlbestiPaleologu- Bucov- DN1A - Maneciu ? 164, 658 KM;
- SECTOR VI - cuprins intre: Bucov- DN1A - Maneciusi Blejoi - DJ 102 -DC 133- DC 4 ? 98, 764 KM;
- SECTOR VII - cuprins intre: Blejoi - DJ 102 - DJ 100D - DC 133 - DC 4 si DN1 ( Sinaia )- 110, 178 KM;
- SECTOR VIII - cuprins intre: DN1 ( Sinaia ) si DN 72 limita judetului Dambovita ?117, 046KM,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- SECTOR I - cuprins intre: DN 72 si DJ 101D - DN1 - DJ 100 B (Balta Doamnei) ?102, 535KM;
- SECTOR II - cuprins intre: DJ 101D - DN1 - DJ 100 B ( Balta Doamnei ) siBucov - AlbestiPaleologu - DN1D - limita judetului Ialomita- 111, 111 KM;
- SECTOR III - cuprins intre: Albesti Paleologu - DN1D - limita judetului Ialomita siAlbestiPaleologu - DN1B - limita judetului Buzau ? 89, 935 KM;
- SECTOR IV - cuprins intre: Albesti Paleologu - DN1B - limita judetului Buzau si AlbestiPaleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salcia ? 125, 200 KM;
- SECTOR V - cuprins intre: Albesti Paleologu - DJ 102C - DJ 234 - Salciasi AlbestiPaleologu- Bucov- DN1A - Maneciu ? 164, 658 KM;
- SECTOR VI - cuprins intre: Bucov- DN1A - Maneciusi Blejoi - DJ 102 -DC 133- DC 4 ? 98, 764 KM;
- SECTOR VII - cuprins intre: Blejoi - DJ 102 - DJ 100D - DC 133 - DC 4 si DN1 ( Sinaia )- 110, 178 KM;
- SECTOR VIII - cuprins intre: DN1 ( Sinaia ) si DN 72 limita judetului Dambovita ?117, 046KM,
Valoarea estimata fara TVA: 10, 032, 806RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 20000 lei pt. lot1; 20700 lei pt. lot 2; 16600 lei pt.lot3; 20500 lei pt. lot4; 27800 lei pt.lot 5; 16700 lei pt. lot 6; 18500 lei pt. lot 7; 19000 lei pt. lot 8. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei contestatii la CNSC ca fiind nefondata se va retine contestatorului o suma din valoarea garantiei de participare calculata conform prevederlor art.278^1 din OUG 34/2006. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Contul Consiliului Judetean Prahova pentru virament bancar este RO72TREZ5215006XXX000119 deschis la Trezoreria municipiului Ploiesti, Cod fiscal 2842889. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuite vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis autoritatii contractante in plic sigilat pana la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2)din HG 925/2006.Se poate constitui si in formele de la art. 90 alin (1)-(3)In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Completarea si prezentarea Formularului nr.12A
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul numai pentru literele a), c1) si d) ale art.181din OUG 34/2006. Se va completa Formularul nr.12B si se va prezenta impreuna cu Certificatele eliberate de Administratia Finantelor publice si autoritatile publice locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea si prezentarea Formularului CERT.
- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- formular 1C. Aceasta declaratie se va prezenta si de catre subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Mircea Cosma - presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca-vicepresedinte; Rebega Constantin Laurentiu - vicepresedinte;Albulescu Mihai Adrian- consilier judetean;Ciolac Dan- consilier judetean ;Cord Ovidiu - consilier judetean ;Costin Zaharia- consilier judetean ;David Simona- consilier judetean ;Dilirici Ion- consilier judetean ;Dobre Adrian Florin- consilier judetean ;Dragomir Florin Auras - consilier judetean ;Dumbraveanu Paul- consilier judetean ;Enescu Rares Dan- consilier judetean ;Gunia Dragos Ionel- consilier judetean ;Guran Virgil- consilier judetean ;Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean ;Ionica Ion- consilier judetean ;Luchian Ion- consilier judetean ;Lungu Gabriel Razvan- consilier judetean ;Mesca Darius Dumitru- consilier judetean ;Mitrea Laurentiu Daniel- consilier judetean ;Neaga Gheoeghe- consilier judetean ; Neagoie Dumitru Daniel-consilier judetean; Negoi Constantin- consilier judetean ;Nicolai Marius- consilier judetean ;Niculescu Georgiana Diana- consilier judetean ;Nita Catalin Razvan- consilier judetean ;Oprescu Nicolae- consilier judetean; Patrascu Vasile- consilier judetean ;Pintoiu Toma- consilier judetean ;Popovici Elisabeta- consilier judetean ;Sfirloaga Lutmila- consilier judetean ;Tabacu Jenica- consilier judetean ;Toader Bogdan Andrei- consilier judetean ;Tudora Dorin- consilier judetean ;Vasile Viorica- consilier judetean ;Viter David Andrei- consilier judetean ; Mihail Pavel-secretarul judetului Prahova; Daniel Alixandrescu-director executiv Directia Patrimoniu , Mariana Dovanca- director Directia Ecomonica, Cristina Popescu- director adj. Directia Ecomonica, Gheorghe Bratosin- sef serviciu Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Serbanoiu Gabriela - consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Berteanu Vasile - consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Andrei Cerasela- consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Chiroiu Teodor- consilier Serviciul Urmarire Lucrari Publice, GestionarePatrimoniu si Monitorizare Servicii Publice si Societati Comerciale, Gheorghe Catalin- consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte, Pana Alina Georgiana -sef Serviciu Juridic Contencios.Nota: - Toate documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in oricare dintre formele: in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinse, cu exceptia cazului in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.
- Pentru persoane juridice straine, operatorii economici au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente ), precum si un certificat de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatuluiconstatator inainte de transmiterea rezultatului procedurii de atribuire a documentului in original sau copie legalizata. 1. Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului- emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor. Obiectul contractului supus procedurii de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice staine se vor prezenta documente echivalente Certificatului constatator emis de ONRC, valabile la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala, obiectul de activitate, starea societatii, etc., emise in tara de origine a ofertantului.documentele vor fi depuse in copie insotita de traducere legalizata in limba romana.2.Avand in vedere ca activitatea supusa licitatiei se desfasoara pe drumurile principale din localitati se solicita ca operatorii economici sa detinalicentaA.N.R.S.C, (clasa 1, 2 sau 3) , pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functie a acestora pe timp de polei sau inghet.Licenta este un act tehnic si juridic emis de A.N.R.S.C (Autoritatea Nationala de Reglementare a Serviciilor Comunale de Utilitati Publice), prin care se recunoaste calitatea de operator de servicii, precum si capacitatea si dreptul de a furniza / presta un serviciu de utilitati publice ori una sau mai multe activitati specifice acestuia.Obtierea licentelor A.N.R.S.C pentru operatorii economici este reglementata de Hotararea nr.745 din 11 iulie 2007 publicata in M.O nr.531 din 6 august 2007.In conformitate cu art.10 din Hotararea nr.745 /2007 licentele se atribuie pe 3 clase solicitantilor in functie de numarul de locuitori deserviti.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentare Fisa de informatii generale .Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2519000lei pt.lot1; 2590000 lei pt.lot2; 2082000 lei pt.lot3; 2560000 lei pt.lot4; 3480000lei pt.lot5; 2090000lei pt lot6; 2320000lei pt.lot7; 2390000lei pt.lot8.-bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani raportat la data de depunere a ofertelor
2. Fisa / fise de informatii privind experienta similara . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani un contract similar in valoare de minim 1.259.0000, 0 lei fara TVA pt.lot1; 1.290.000, 0leifara TVA pt.lot2; 1.041.000, 0 lei fara TVA pt.lot 3; 1.280.000, 0lei fara TVA pt.lot 4; 1.743.000, 0lei fara TVA pt.lot 5; 1.046.000, 0lei fara TVA pt.lot 6; 1.160.000, 0lei fara TVA pt.lot 7; 1.096.000, 0 lei fara TVA pt.lot 8.
Prezentarea de copii dupa informatii relevante din contract din care sa reiasa partile, obiectul contractului, pretul, cantitatea si termenul de indeplinire, precum si recomandare de la beneficiar
3. Decl. privind dotarea tehnica si echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ?Detinerea uneibaze de deszapezire ca unitate operativa de actiune in timpul iernii pentru fiecare lot licitat.Prezentare de documente din care sa reiasa forma de detinere pentrubazele de deszapezire.Numarulsi tipul de utilaje siechipamente minimnecesar pentrudesfasurareaactivitatii de deszapezire, pentru fiecare lot in parte sunt urmatoarele: Pt.Lot1: incarcator frontal 2 buc ; ATBcu lama si plug3 buc ; utilaj multifunctional4 buc ; autogreder1 buc ; buldoexcavator3 buc ; autoutilitara3 buc ; utilaj imprastiere CaCl2 ? 1 buc ; autofreza1 buc.
CONTINUARE CERINTA 3Pt.Lot2: : incarcator frontal2 buc; ATBcu lama si plug 3 buc ; utilaj multifunctional4 buc ; autogreder1 buc ; buldoexcavator 3 buc ; autoutilitara3 buc ; utilaj imprastiere CaCl2 ? 1 buc ; autofreza ? 1 buc.Pt.Lot3: incarcator frontal2 buc; ATBcu lama si plug 3 buc ; utilaj multifunctional4 buc ; autogreder1 buc ; buldoexcavator 3 buc ; autoutilitara3 buc ; utilaj imprastiere CaCl2 ? 1 buc ; autofreza ? 1 buc.Pt.Lot4: incarcator frontal 2 buc ; ATB cu lama si plug3 buc ; utilaj multifunc.4 buc ; autogreder1 buc ; buldoexcavator 3 buc ; autoutilitara3 buc ; tractor cu greder semipurtat1 buc ; utilaj imprastiere CaCl21 buc ; autofreza1 buc.
CONTINUARE CERINTA 3
Pt.Lot.5: incarcator frontal 2 buc ; ATB cu lama si plug3 buc ; utilaj multifunc. 5 buc ; autogreder2 buc ; buldoexcavator4 buc ; autoutilitara 4 buc ; tractor cu greder semipurtat ? 1 buc ; utilaj imprastiere CaCl2 1 buc ; autofreza1 buc.Pt.Lot6: incarcator frontal 2 buc ; ATBcu lama si plug3 buc ; utilaj multifunc4 buc ; autogreder 1 buc ; buldoexcavator 3 buc ; autoutilitara 3 buc ; tractor cu greder semipurtat1 buc ; utilaj imprastiere CaCl2 1 buc ; autofreza1 buc.
CONTINUARE CERINTA 3
Pt.Lot7: : incarcator frontal 2 buc ; ATB cu lama si plug3 buc ; utilaj multifunc 4 buc ; autogreder1 buc ; buldoexcavator 3 buc ; autoutilitara 3 buc ; tractor cu greder semipurtat1 buc ; utilaj imprastiere CaCl21 buc ; autofreza1 buc.Pt.Lot.8: incarcator frontal 2 buc ; ATB cu lama si plug ?3 buc ; utilaj multifunc 4 buc ; autogreder1 buc ; buldoexcavator 3 buc ; autoutilitara 3 buc ; tractor cu greder semipurtat1 buc ; utilaj imprastiere CaCl2 1 buc ; autofreza 1 buc.
4. Decl. privind efectivul mediu anual ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul si persoanele responsabilepentru prestarea serviciului.
Certificat ISO 9001 sau echivalent ? in domeniul serviciului prestat.
Ofertantul va prezenta un certificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de asigurare a calitatii pe domeniul serviciului ce urmeaza a fi prestat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, b-dul Republicii, nr. 2-4, et.7, camera 726, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe propuneri financiare prezinta pret egal si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza , o noua propunere financiara in plic inchis , caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Acesta avand obligatia refacerii ofertei, conform ultimei oferte financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244514908, Email: [email protected], Fax: +40 244514449, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer