Licitatie Publica - Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombari pe drumurile judetene din judetul Covasna
Anunt de participare numarul 115369/14.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szabo; Agoston, Tel. 0267311190, In atentia: Demeter Pal, Email: [email protected], Fax: 0267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta a drumurilor publice pe timp de vara - plombaripe drumurile judetene din judetul Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe drumurile judetene din judetul Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de plombari pe drumurile judetene de pe teritoriul judetului Covasna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniu: lucrari de reparare a infrastructurii de drumuri. Cantitatea estimata este intre 28.400 mp si 67.200 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 208, 988 si 2, 860, 704RON
II.2.2) Optiuni
Da
Optam pentru achizitionarea de lucrari noi (art.122 lit.j din OUG 34/2006)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1 = 4.000 lei, Lotul 2 = 4.500lei, Lotul 3 = 4.000 lei. Garantia de buna-executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este din bugetul Consiliului Judetean Covasna.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie vizata cu stampila societatii. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat valabil la data deschiderii ofertelor ? in copie vizata cu stampila societatii. Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului?in copie vizata cu stampila societatii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii in conformitate cu obiectul contractului. Certificat de atestare valabil emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania?in copie vizata cu stampila societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara. Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat de organele competente; copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina. Informatii generale ale operatorului economic (tel, fax. etc.).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari impartite pe loturi (la care se depune oferta). Fisa experienta similara. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. ISO 9001 sau echivalent. ISO 14001 sau echivalent. ISO 18001 sau echivalent. Pentru persoanele insirate la niveluri minime, ofertantii vor prezenta diplome, CV-uri, copii dupa cartile de munca, documente doveditoare ale calificarilor valabile la data deschiderii ofertelor si/sau contracte de prestari servicii, daca nu sunt angajatii ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Existenta in proprietate, folosinta, inchiriere a cel putin urmatoarelor utilaje cu atestat tehnic valabil: 1 statie de mixturi asfaltice care trebuie sa asigure o calitate corespunzatoare a asfaltului in conformitate cu STAS 174-2:1997/C1:1998, si trebuie sa fie agrementata tehnic si autorizata din punct de vedere al protectiei mediului.); Masina de taiat asfalt si beton cu disc diamantat ? 1 buc/lot; Freza pentru imbracaminti asfaltice si de beton de 500 mm ? 1 buc/lot; Masina de aplicat amorsaj - 1 buc/lot; Cilindru compactor? 1 buc/lot. Un responsabil tehnic cu executia. Un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii. Un inginer constructor. Un maistru. Trei asfaltatori pe fiecare lot (la care se depune oferta). Doi mecanici utilaje pe fiecare lot (la care se depune oferta).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica pentru fiecare lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
89 din 27.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante (P-ta Libertatii Nr.4, 520008, Mun. Sf. Gheorghe, Jud. Covasna)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si au dreptul sa participe si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bl. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 603356, Romania, Tel. 0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268413741, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartiment juridic-contencios si control acte administrative
Adresa postala: Piata Libertatii, nr.4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel. 0267311190, Email: [email protected], Fax: 0267351228, Adresa internet (URL): www.kvmt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 15:29