Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene, sezonul 2010 ? 2011


Anunt de participare numarul 107180/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala:  Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Punct(e) de contact:  SORIN PASCU, Tel. 0262-214659, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0262-215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene, sezonul 2010 ? 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Tronsoanele de drumuri judetene din judetul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta in executarea lucrarilor de intretinere curenta pe timp de iarna (indicativ 102 conformNormativul AND 554-2002 privind intretinerea si repararea drumurilor publice), in scopul asigurarii circulatiei rutiere prin interventii de tipul pregatirii drumurilor pentru sezonul de iarna si la iesirea din aceasta, deszapezirilorsi combaterii poleiului pe drumurile judetene, precum si asigurarea comandamentului pentru coordonarea activitatii la nivelul judetului, cu toate obligatiile ce decurg din acest fapt (asigurare permanenta, comunicare cu institutiile, mass media si paticipantii la trafic etc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima estimata de lucrari, pe grupuri, pe intreaga durata de derulare contractului, este prezentata in anexa nr. 5la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 009, 788.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2010 pana la 15.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 100.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile. Garantia de buna executie va fi in procent de 4% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si constributiilor de asigurari sociale;Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor ce fac obiectul contractului de lucrari;Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Lista cu personalul angajat, insotita de CV-urile personalului de conducere, precum si al personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot disponibiliza un total minim de utilaje/echipamente, astfel: -buldozer 2-auto cu lama si raspanditor 23-autofreza 1-auto sau utilaj cu lama27-autogreder 4repartizate conform anexei nr.2 la caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1(un) contract similar fizic cu cel care face obiectul achizitiei, in valoare de cel putin 7.000.000 lei.Ofertantul va face dovada ca are angajati cel putin 3 ingineri DRDP, un inginer mecanic si sase subingineri, maistri si/sau tehnicieni DRDP.Lista cu bazele si punctele de sprijin conform formularului 7, insotita de actele de proprietate sau de inchiriere si extrasul de carte funciara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv de ofertare se refera doar la pretul total al ofertei. Sistemul informatic va oferi informatii referitoare la cea mai buna oferta financiara. Numarul de runde :1;Durata runda: o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 10:00
Locul: adresa autoritatii contractante, camera 126 sau 222
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. +40-21- 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264-504300, Email:  [email protected], Fax:  0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala:  Baia Mare, str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430311, Romania, Tel. 0262 215090, Email:  [email protected], Fax:  0262 215597, Adresa internet (URL):  www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer