Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Mures, in perioada 2011-2012


Anunt de participare numarul 130627/16.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Savu Felicia, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Savu Felicia, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Savu Felicia, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Mures, in perioada 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene din judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 723, 302 si 3, 050, 052RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia 4 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de deszapezire pe drumurile judetene impartite pe 7 loturi: 1. Lotul nr. 1 ? zona Sincrai - cuprinde 100, 524 km;2. Lotul nr. 2 ? zona Reghin - cuprinde 102, 844 km;3. Lotul nr. 3 ? zona Sighisoara - cuprinde 68, 300 km;4. Lotul nr. 4 ? zona Ganesti - cuprinde 110, 320 km;5. Lotul nr. 5 ? zona Saulia - cuprinde 112, 530 km;6. Lotul nr. 6 ? zona Gornesti - cuprinde 98, 730 km;7. Lotul nr. 7? zona Miercurea Nirajului - cuprinde 109, 233 km.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lotul nr. 1 ? zona Sincrai - cuprinde 100, 524 km;2. Lotul nr. 2 ? zona Reghin - cuprinde 102, 844 km;3. Lotul nr. 3 ? zona Sighisoara - cuprinde 68, 300 km;4. Lotul nr. 4 ? zona Ganesti - cuprinde 110, 320 km;5. Lotul nr. 5 ? zona Saulia - cuprinde 112, 530 km;6. Lotul nr. 6 ? zona Gornesti - cuprinde 98, 730 km;7. Lotul nr. 7? zona Miercurea Nirajului - cuprinde 109, 233 km.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 723, 302 si 3, 050, 052RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.de particip: lot nr.1:9000lei;lot.nr.2:9600lei;lotnr.3:4648lei;lot nr.4:8576lei; lot nr.5:11000lei; lot nr.6:10000lei;lot nr.7:7676lei.Gar.de buna exec: 10%din valfara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea , Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ; - Certificat de atestare fiscala ( ANAF); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare (C.U.I.), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de "informatii generale" si declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008-2010);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara; Certificarea de buna prestatie din partea beneficiarului; Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare alte mijloace fixe si dotari necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport, utilaje si echipamente tehnice folosite la prestarea serviciilor sunt in stare de functionare, sunt asigurate, au inspectiile tehnice periodice efectuate si sunt valabile pe intreaga perioada de derulare a contractului si pot fi mobilizate la cel mult trei zile de la data primirii ordinului de incepere, Pentru mijloacele de transport, utilaje si echipamente tehnice inchiriate ofertantul va depune contractele de inchiriere sau conventiile de inchiriere, in original sau copie conforma;Declaratia privind conducerea propusa pentru prestarea serviciilor, Certificate ISO9001 si ISO14001 - nu se admit societati in curs de acreditare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofert.sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat cel mult 3 contracte, care sa aiba ca obiect realizarea unor activ. similare de deszap. pe dr. nat. sau jud., a caror val. tot., fara TVA, sa fie egala sau mai mare decat: - lot 1 Sincrai: 162.431lei; - lot2Reghin: 174.192lei;
-lot3 Sighisoara: 83.824lei;
-lot4Ganesti: 154.658 lei;
-lot5 Saulia: 202.504 lei;
-lot6 Gornesti: 183.966lei;
-lot7 M.Niraj: 138.425lei.Dotarea minima oblig. de utilaje: lot 1 Sincrai: 2 buc.autogr., 1buc. incarc., 2 buc. autobasc.cu lama si RSP, 2 buc. auto cu lama, 2 buc. tract. cu greder semip./UNIMOG cu lama, 2 buc.auto ptr. revizie, 2 buc. autobasc. ptr. aprov., 1 buc. utilaj ptr. tractat autotren;lot2 Reghin: 1 buc. freza, 2 buc. autogr., 1buc. incarc., 2 buc. autobasc.cu lama si RSP, 2 buc. auto .cu lama, 2 buc. tract. cu greder semip. /UNIMOG cu lama, 2 buc.auto ptr. revizie, 2 buc. autobasc. ptr. aprov., 1buc. utilaj ptr. tractat autotren;lot3 Sighisoara: 1 buc. autogr., 1buc. incarc., 1 buc. autobasc. cu lama si RSP, 1 buc. autocu lama, 2 buc. tractor cu greder semip. / UNIMOG dotat cu lama, 1 buc.auto ptr. revizie, 2 buc. autobasc.ptr. aprov. , 1 buc. utilaj ptr. tractat autotren;lot4 Ganesti: 1 buc. autogr., 1buc. incarc., 2 buc. autobasc. cu lama si RSP, 2 buc. autocu lama, 2 buc. tractor cu greder semip. / UNIMOG dotat cu lama, 2 buc.auto ptr. revizie, 2 buc. autobasc. ptr. aprov., 1 buc. utilaj ptr. tractat autotren;lot5 Saulia: 1 buc. freza, 2 buc. autogreder, 1buc. incarc., 2 buc. autobasc. cu lama si RSP, 2 buc. auto cu lama, 2 buc. tractor cu greder semip. / UNIMOG dotat cu lama, 2 buc.auto ptr. revizie, 3 buc. autobasc. ptr. aprov., 1 buc. utilaj ptr. tractat autotren;lot6 Gornesti: 2 buc. autogr., 1buc. incarc., 2 buc. autobasc. cu lama si RSP, 2 buc. autocu lama, 1 buc. tractor cu greder semip. / UNIMOG dotat cu lama, 2 buc.auto ptr. revizie, 3 buc. autobasc. ptr. aprov.cu mat., 1 buc. utilaj ptr. tractat autotren;lot7 M.Niraj: 2 buc. autogr., 1buc. incarc., 1 buc. autobasc. cu lama si RSP, 2 buc. autocu lama, 2 buc. tractor cu greder semip./ UNIMOGcu lama, 2 buc.auto ptr. revizie, 2 buc. autobasc. ptr. aprov.cu mat., 1 buc. utilaj ptr. tractat autotren.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15251/15.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, str. Primariei nr.2, cod: 540026
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Doc.de atribuire se obtine pe: www.e-licitatie.ro>Anunturi de participare si www.cjmures.ro> Anunturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures-Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265263211, Email:  [email protected], Fax:  0265268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 16:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer