Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Mures in perioada 2012-2016?


Anunt de participare numarul 138421/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Felicia Savu, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene din judetul Mures in perioada 2012-2016?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Drumurile judetene zonele: Sincrai, Reghin, Sighisoara, Ganesti, Saulia, Gornesti, Miercurea Nirajului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 619, 366 si 25, 416, 192RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Combatere polei si deszapezire cu utilaje si manual pe drumurile judetene din judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata pentru fiecare lot pe durata acordului cadru:
LOT 1:866.275-4.060.641 lei; LOT 2:866.275-4.166.419 lei; LOT 3:467.398-1.797.746 lei;LOT 4:843.434-3.712.224 lei; LOT 5:866.275-4.075.197 lei; LOT 6:866.275-4.097.723 lei; LOT 7:843.434-3.506.242 lei
Valoarea estimata aferenta celui mai mare contract subsecvent preconizat a se incheia in cadrul fiecarui lot:
LOT 1:244.803 lei; LOT 2:251.180 lei; LOT 3:108.380 lei;LOT 4:223.798lei;LOT 5:245.680 lei; LOT 6:247.038 lei;LOT 7:211.380 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 619, 366 si 25, 416, 192RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: LOT 1:81.212 lei; LOT 2:83.328 lei; LOT 3:35.954 lei;LOT 4:74.244 lei;LOT 5:81.503 lei; LOT 6:81.954 lei; LOT 7:70.124 leiValabilitate: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : - virament bancar in contul Autoritatii Contractante RO11TREZ4765006XXX000224, la Trez. Tg. Mures, cod fiscal: 4322980sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin.(1), din HG 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare, trebuie sa prevada ca va fi irevocabilasi ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin (3), lit. ?a?, ?b? din HG 925/2006Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006;In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de : LOT 1:7.840, 64 lei; LOT 2:7.946, 41 lei; LOT 3:5.577, 74 lei;LOT 4:7.492, 22 lei; LOT 5:7.855, 19 lei; LOT 6:7.877, 72 lei; LOT 7:7.286, 24 leiOfertantii tip I.M.M., conform L 346/2004 si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune atasat acesteia, Formularul 25. - cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.- modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006;sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract siva fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art.86, alin(3), lit.?a?, ?b?, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (2) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetulConsiliului Judetean Mures .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.2;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularulnr. 3;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.
In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.4;5. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.5;
6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; Viorel Iosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor si aparatul de specialitate Alin Marginean, Puscas Maria - serviciu Financiar- Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilieri Directia tehnica: Gorea Mihaela, Sin Daniela, Savu Felicia, Ignat Ionel, Bartha Zsolt, Gaspar Levente, Nirestean Diana, Magyari Zoltan, Ene Gabriela, Bojthe Irina, Plesa Adrian si consilieri judeteni: Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Persoane juridice /fizice, straine
Se vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de faliment.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1:
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotare minima solicitata(buc): freza 1; autogreder 2; incarcator 1; utilaj multifunctional dotat cu lama pt.zapada, sistem de rotatie stinga-dreapta si echipament pentru imprastiere material antiderapant 4; auto pentru revizie 2; autobasculanta pt aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant 2; utilaj special pt tractat autotren 1;
- declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport folosite la prestarea serviciilor au asigurare obligatorie RCA siau inspectiile tehnice periodice efectuatevalabile la data depunerii ofertelor;
-documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
LOT 2:
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotare minima solicitata(buc): freza 1; autogreder 2; incarcator 1; utilaj multifunctional dotat cu lama pt.zapada, sistem de rotatie stinga-dreapta si echipament pt imprastiere material antiderapant 4;auto pentru revizie 2; autobasculanta pentru aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant 2; utilaj special pentru tractat autotren 1;
- declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport folosite la prestarea serviciilor au asigurare obligatorie RCA si au inspectiile tehnice periodice efectuatevalabile la data depunerii ofertelor;
-documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
LOT 3:
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotare minima solicitata (buc):
freza 1; autogreder 1; incarcator 1; utilaj multifunctional dotat cu lama pt.zapada, sistem de rotatie stinga-dreapta si echipament pentru imprastiere material antiderapant 3; auto pentru revizie 1; autobasculanta pentru aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant 2; utilaj special pentru tractat autotren1;
- declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport folosite la prestarea serviciilor au asigurare obligatorie RCA si au inspectiile tehnice periodice efectuatevalabile la data depunerii ofertelor;
-documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
LOT 4:
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotare minima solicitata (buc): freza 1; autogreder 1; incarcator 1; utilaj multifunctional dotat cu lama pt.zapada, sistem de rotatie stinga-dreapta si echipament p imprastiere material antiderapant 4;auto pentru revizie 2; autobasculanta pentru aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant 2; utilaj special pentru tractat autotren 1;
- declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport folosite la prestarea serviciilor au asigurare obligatorie RCA si au inspectiile tehnice periodice efectuatevalabile la data depunerii ofertelor;
-documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
LOT 5: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotare minima solicitata (buc): freza 1; autogreder 2; incarcator 1; utilaj multifunctional dotat cu lama pt.zapada, sistem de rotatie stinga-dreapta si echipament pentru imprastiere material antiderapant 4;auto pentru revizie 2; autobasculanta pentru aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant 2; utilaj special pentru tractat autotren 1;
- declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport folosite la prestarea serviciilor au asigurare obligatorie RCA si au inspectiile tehnice periodice efectuatevalabile la data depunerii ofertelor;
-documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
LOT 6:
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotare minima solicitata (buc): freza1; autogreder 2; incarcator 1; utilaj multifunctional dotat cu lama pt.zapada, sistem de rotatie stinga-dreapta si echipament pentru imprastiere material antiderapant 4;auto pentru revizie 2; autobasculanta pentru aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant 2; utilaj special pentru tractat autotren1;
- declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport folosite la prestarea serviciilor au asigurare obligatorie RCA si au inspectiile tehnice periodice efectuatevalabile la data depunerii ofertelor;
-documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
LOT 7:
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotare minima solicitata (buc): freza1; autogreder 2; incarcator 1; utilaj multifunctional dotat cu lama pt.zapada, sistem de rotatie stinga-dreapta si echpament pentru imprastiere material antiderapant 3;auto pentru revizie 2; autobasculanta pentru aprovizionare cu material antiderapant si antiaglomerant 2; utilaj special pentru tractat autotren1;
- declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport folosite la prestarea serviciilor au asigurare obligatorie RCA si au inspectiile tehnice periodice efectuatevalabile la data depunerii ofertelor;
-documente care probeaza/confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru.
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pt indeplinirea contractului de servicii - declaratia privind conducerea propusaptprestareaserviciilor sipersonalul de informari operative de la bazele de deszapezire; responsabilul bazei de deszapezire va fi inginer, subinginer sau tehnician experimentat in probleme de iarna; responsabil cu controlul tehnic de calitate - O persoana autorizata sau numita sa desfasoare activitateade control tehnic de calitate (inginer sau subinginer);
- CV-urile personalului propus;
- copie dupa diplome, atestate, legitimatie;
- copie dupa decizia de numire pt responsabilul cu controlul tehnic de calitate;
-angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pt indeplinirea contractului;
Declaratie pe proprie raspundere privind personalul muncitor de specialitate necesar pt indeplinirea contractului
Tert sustinator (daca este cazul)
In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Informatii privind asociatii (daca este cazul):
Experienta similara
Se solicita ca ofertantii sa prezinte cel mult trei contracte care au ca obiect prestareain ultimii 3 ani de servicii de deszapezire care sa insumeze o valoare (fara TVA) de: LOT 1:244.000 lei; LOT 2:251.000 lei; LOT 3:108.000 lei;LOT 4:223.000lei; LOT 5:245.000 lei; LOT 6:247.000 lei;LOT 7:211.000 lei. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copie/copie legalizata/copie conforma cu originalul dupa documentul/ informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerintei si certificarea de buna executie/ prestare din partea beneficiarului, in care sa se faca referire la calitatea activitatii realizate cat si la respectarea termenului de executie/prestare sau documentul constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art.971 din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13018/20.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S89-146381 din 10.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Mures, Tg.Mures, str.Primariei nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Preturile care se compara in vederea atribuirii contractului sunt preturile ofertate, fara T.V.A.Pentru ofertele clasate pe primul loc si care au acelasi pret autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiarain plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintreoperatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document prezentat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care nu se pot prezenta cu respectarea acestui termen datorita conditiilor de emitere, si care depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului in care se va prezenta justificarea aferenta. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi dep cf preved art. 256^2 din OUG 34/2006 ( completata si modificata ulterior) cu privire la atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MURES- SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211/1216, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer