Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene


Anunt de participare numarul 38676/08.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0252311218, Email: [email protected], Fax: 0252311218, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Executarea lucrarilor specifice de deszapezire se va efecta pe raza drumurilor judetene Mehedinti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 600, 000 si 5, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de Intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene" cu urmatoarele categorii de lucrari: imprastiere manuala material antiderapant din gramezi, imprastiere mecanizata material antiderapant, curatirea mecanizata a zapezii, curatirea manuala a zapezii, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II. 2.1) Total cantitati/prestatii servicii/lucrari : LOT 1: TRONSON I, L = 394, 726 km
LOT 2: TRONSON II, L = 317, 318 km
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 600, 000 si 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ach. de lucrari similare, in limita a 50% din valoarea contractului initial, prin act ad.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 10000 LEI - LOT IGARANTIA DE PARTICIPARE - 10000 LEI - LOT IIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5 % DIN VALOAREA FARA TVA PT FIECARE LOT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006- certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local- declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- scrisoare de bonitate emisa de o banca din Romania- In fisa de date a achizitiei se regasesc celelalte cerinte solicitate de autoritatea contractanta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri - 6500000 lei pt lot I si 6500000 lei pt lot II- Bilant Contab. la 31.12.2006, - Documente din care sa reiese lichiditatea si solvabilitatea- scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor ce fac obiectul acordului-cadru de servicii - conform Formular 12H - din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, experienta similara, dotarea cu personal, etc.
2 Informatii cu privire la lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani3. Prezentarea a 2 contracte similare cu plafon valoric
4. Certificat de management al calitatii - ISO 9001/2001 sauechivalent
5. Certificat de manag de mediu - ISO 14001/2005 sauechivalent
6. Certificat de manag sanatate si securitate a muncii - OHSAS 18001/2004 sauechivalent
7 . Certificat de atestare APDP sauechivalent
8. Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. Contracte similare pentru lot I- plafon 750000 lei fara TVA, pt. lot II - plafon 750000 lei fara TVA . Plafonul valoric se considera indeplinit si prin cumularea a cel mult 2 contracte similare, incheiate cu aceeasi autoritate contractanta.In cazul in care se liciteaza ambele loturi: plafoanele de experienta similara vor fi indeplinite prin cumul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casierie - 200 lei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2007 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI, DR TR SEVERIN, STR TARIAN, NR. 89, SALA 18,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA ESTE ACCESIBILA ELECTRONIC IN SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLTUIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu 2, Craiova, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR TRAIAN NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0252311218, Fax: 0252312417
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2007 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer