Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de vara a drumurilor judetene aflate in administrarea CJ Harghita, in anul 2009
Anunt de participare numarul 81158/26.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de vara a drumurilor judetene aflate in administrarea CJ Harghita, in anul 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Drumurile judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de intretinere curenta pe timp de vara, conform prevederilor Normativului privind lucrarile de intretinere si reparare a drumurilor AND 554/2002, a reglementarilor tehnice si standardelor din domeniu in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea curenta pe timp de vara-intretinerea imbracamintii astfaltice-intretinerea drumurilor pietruite-aducerea la profil a acostamentelor-intretinerea santurilor si a rigolelor-intretinerea semnalizarii verticale-intretinerea si montarea indicatoarelor de km si hm-intretinerea parapetelor directionale-varuirea plantatiilor si a accesorilor-intretinerea zonei drumului-asigurarea esteticii rutiere-decolmatarea podetelor-executarea marcajelor-covoare bituminoase-tratamente bituminoase
Valoarea estimata fara TVA: 2, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: nesolicitat, Garantie de buna executie: 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Certificate de atestare fiscala-Certificat constatator: Printre obiectele de activitate ale societatii sa se regaseasca si cel referitor la reparatii/constructii/intretinere de drumuri
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)- Liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(anii 2003-2008)- Prezentarea cel putin a 1 (unei) recomandari din partea unui beneficiar sau a unui document constatator privind indeplinirea contractului, eliberat de o autoritate contractanta - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii- Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora - Ofertantul trebuie sa prezinte documente de certificare care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 si respectarea standardelor de protectie a mediului ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare PENTRU FIECARE LOT IN PARTE: Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor: 1.a) parc auto- 6 autobasculante- 3 transportatoare pentru muncitorib) parc utilaje- 1 autogreder- 1 buldoexcavator- 3 cilindru compactor- 1 utilaj pentru cositpentru fiecare zona, fara suprapunerea parcului auto si fara suprapunerea utilajelor.c) statie de mixturi asfaltice sau contract de furnizare cu proprietarul unei asemenea staiid) cariera i balastiera autorizata sau contract de furnizare cu proprietarul unei cariere autorizate i contract de furnizare cu proprietarul unei balastiere autorizatee) laborator de incercari minim gradul III sau contract cu un laborator de incercari minim gradul III.2. dovada faptului ca ofertantul are contract cu o rampa ecologica de depozitare deseuri sau un contract cu o firma specializata in transportul i depozitarea deseurilor3. dovada deinerii unui atelier de intretinere si reparatii sau a unui contract de service pentru auto utilaje, 4. o declaratie, ca in cazul atribuirii contractului de achizitie, numarul de autovehicule ofertat ramane neschimbat pe perioada de derulare a contractului, iar in cazuri de defectiuni vor fi inlocuite incel mult 8 ore de la sesizare cu altele cu aceleasi caracteristici;Vor fi prezentate acte prin care se dovedeste ca mijloacele tehnice enumerate mai sus sunt in proprietatea ofertantului.In cazul in care echipamentele tehnice nu sunt in proprietatea ofertantului si vor fi inchiriate, ofertantul trebuie sa nominalizeze proprietarul acestora si sa prezinte contractul incheiat in acest sens.In cazul in care ofertantul nu dispune de statie de preparat mixturi asfaltice sau statie de betoane, vor fi prezentate contracte de furnizare asfalt/beton.- asigurarea minima cu personal: 45 muncitori si 6 cadre de conducere si coordonare, pentru fiecare lot fara suprapunerea personalului- declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, persoane responsabile direct cu indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11540
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult 2 reprezentanti autorizati sau imputerniciti ai ofertaqntului, pe baza de documente de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gh. Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania, Tel.0266-371616, Fax: 0266-310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Consiliului Judetean Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207700, Fax: 0266-207725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 17:15