Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINEREA CURENTA PE TIMP DE VARA A DRUMURILOR JUDETENE AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN HARGHITA - in anul 2009


Anunt de participare numarul 78687/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.cchr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINEREA CURENTA PE TIMP DE VARA A DRUMURILOR JUDETENE AFLATE IN ADMINISTRAREA CONSILIULUI JUDETEAN HARGHITA - in anul 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Drumurile judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de intretinere curenta pe timp de vara, conform prevederilor Normativului privind lucrarile de intretinere si reparare a drumurilor publice indicativ AND 554/2002, a reglementarilor tehnice si standardelor din domeniu in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea imbracamintii asfaltice, Intretinerea drumurilor pietruite, A ducerea la profil a acostamentelor, Intretinerea santurilor si a rigolelor, Intretinerea semnalizarii verticale, Intretinerea si montarea indicatoarelor de km si hm, Intretinerea parapetelor directionale, Varuirea plantatiilor si a accesoriilor, Intretinerea zonei drumului, Asigurarea esteticii rutiere, Decolmatarea podetelor, Executarea marcajelor, Covoare bituminoase, Tratamente bituminoase
Valoarea estimata fara TVA: 2, 510, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: nesolicitatGarantie de buna executie: 8% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare fiscala, Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale continand informatii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Lista a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; O recomandare de la un beneficiar sau un document constatator din partea unei autoritati contractante; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii; Informatii privind subcontractarea/asocierea; Informatii privind certificarile in domeniul calitatii si protectiei mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: a) parc auto- 6 autobasculante- 3 transportatoare pentru muncitorib) parc utilaje- 1 autogreder- 1 buldoexcavator- 1 Unimog- 3 cilindri compactori- 1 utilaj pentru cositc) statie de mixturi asfaltice sau contract de furnizare cu proprietarul unei asemenea statiid) cariera si balastiera autorizata sau contracte de furnizare cu proprietari de cariere autorizate si balastiere autorizatee) laborator de incercari minim gradul III sau contract cu un laborator de incercari minim gradul IIIf) contract cu o rampa ecologica de depozitare deseuri sau un contract cu o firma specializata in transportul si depozitarea deseurilorg) atelier de intretinere si reparatii sau a unui contract de service pentru auto utilajeh)o declaratie, ca in cazul atribuirii contractului de achizitie, numarul de autovehicule ofertat ramane neschimbat pe perioada de derulare a contractului, iar in cazuri de defectiuni vor fi inlocuite incel mult 8 ore de la sesizare cu altele cu aceleasi caracteristici- dotarea minima cu personal: 45 muncitori si 6 cadre de conducere si coordonareDeclaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora/Acord de asociere - dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9481
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cel mult 2 reprezentanti autorizati sau imputerniciti ai ofertantului, pe baza de documente de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str. Gh. Doja nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania, Tel.0266.371.616, Fax: 0266.310.145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Consiliului Judetean Harghita
Adresa postala: P-ta Liberrtatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266.207700, Fax: 0266-207725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer