Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea curenta pe timp de vara a drumurilor judetene, jud Bistrita Nasaud


Anunt de participare numarul 77460/14.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Punct(e) de contact: RAVECA COLDEA, Tel.0263230741, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263214750, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea curenta pe timp de vara a drumurilor judetene, jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: reteaua drumurilor judetene din jud Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 340, 336RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii si intretinere a retelei de drumuri judetene din jud Bistrita Nasaud
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.1.- cantitatile maxime previzionate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, sunt prezentate in Anexa nr. 5la Caietul de sarcini.2.- cantitatile minime previzionate de lucrari, pe intreaga durata de derulare a acordului cadru, suntde20% din cantitatile maxime previzonate prezentate in Anexa nr. 5 la Caietul de sarcini.
B.1. - cantitatile maxime previzionate de lucrari ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, suntde 20% din cantitatile maxime previzionateprezentate in Anexa nr.7 la Caietul de sarcini.2. - cantitatile minime previzionate de lucrari ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite sunt cele aferente realizarii unei cantitati unitare dintr-o singura activitate din cele prezentate in anexa nr. 7 la Caietul de sarcini;
C. Numarul de contracte subsecvente estimate a fii incheiate in perioada de derulare a acordului cadru : minim 5 pe an .In functie de asigurarea fondurilor si de nevoile autoritatii contractante numarul acestora se poate majora.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 340, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 25.000 leigarantia de buna executie 10% din valoare fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei-Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului emis dupa 4.05.2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatiiprivind situatia financiara-Bilant contabil pe 2008
-Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-indicatorii solvabilitate patrimoniala ( > 30% pe 2008 ), lichiditate generala( >100 % pe 2008 )- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 6.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani minim 5 lucrari executate;
-Fisa privind experienta similara
-Documente care certifica implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii , management al mediului , respectiv management al sanatatii si securitatii ocupationale ale organizatiei care sa mentioneze si tipul de lucrari executie de drumuri dupa cum urmeaza: a Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatiilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO9001 sau echivalentvalabil la data licitatiei .b Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatiilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO14001 sau echivalentvalabil la data licitatiei .c Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatiilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO18001 sau echivalentvalabil la data licitatiei .- Declaratie privind personalul de specialitate si de deservire: responsabil tehnic cu executia, sef formatie-tehnician inginer sau subinginer , muncitori calificati-asfaltatori, muncitori deserventi drumuri si poduri- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje : freza asfalt, instalatii de preparat mixturi asfaltice, autovehicul cu remorcher transport utilaje, perie mecanica, autovehicul pentru transportat emulsie, instalatie de executat stropiri succesive de emulsie si pietris, incarcator frontal, autobasculante, cilindru compactor, dispozitiv de pulverizat amorsaj, dispozitiv de curatat pneumatic, autovehicul de transport muncitori, autogrederSe solicita ca ofertantii sa faca dovada disponibilitatii unui numar minim de utilaje asa cum este prevazut in Caietul de Sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Contractarea , executarea si finalizareain ultimii 5 ani a unor lucrari similare cu cele cuprinse in acordu cadru dupa cum urmeaza :1.Plombari de gropi cel mult 2 contracte a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 2.000.000 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare2. Intretinere drumuri pietruite - cel mult 2 contracte a caror valoare insumata sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 1.500.000 leisi al carui obiect a fost executia unor lucrari similare .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud. str Piata Petru Rares, nr 1-2 , loc Bistrita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor personal sau prin reprezentanti imputerniciti, facand dovada in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca intreaga Documentatie de atribuire este atasata la anuntul de participare in SEAP in conformitate cu art 40 alin (1) din OUG 34/ 2006 cu toate modificarile ulterioare si ca autoritatea contractanta are obligatia de a atasa in SEAP orice modificarea sau clarificare adusa laDocumentatia de atribuire , operatorii economici vor lua toate masurile pentru a intra in posesia acestor documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos. nr6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic din cadru Consiliului Judetean
Adresa postala: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Fax: 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer