Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea platformei si lucrari de intretinere curenta si reparatii periodice pe drumuri judetene


Anunt de participare numarul 2880/21.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: FILIP CHESELI, Tel.0259 417950, Email: [email protected], Fax: 0259 417950, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea platformei si lucrari de intretinere curenta si reparatii periodice pe drumuri judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua de drumuri judetene modernizate aflate in administrarea Consiliului Judetean
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea comuna a platformei drumurilor si intretinere curenta pe timp de vara si reparatii periodice pe reteaua de drumuri judetene modernizate (plombari, burdusiri, covoare asfaltice, tratamente bituminoase).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45233200-1-Diverse lucrari de imbracare (Rev.1)
45233229-0-Lucrari de intretinere a acostamentelor (Rev.1)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari va fi stabilita prin documentatia de atribuire si contract.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 462, 185RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile prevazute de art.122 alin.1, lit. i) si/sau lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.04.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 65.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local-trezoreria Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, aceasta va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri. Certificat emis de catre DGFPprivindachitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat; Certificatemis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local; pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.12.2006, sau o data ulterioara acesteia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani;
O declaratie privind cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani; pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 19.500.000 lei RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari(relevante) executate in ultimii 3 ani + certificari de buna executie; Dovada personal de conducere si calificat pentru executia lucrarii(inclusiv responsabilul atestat MTCT cu executia);Declaratie ca dispune de echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului; Certificate de atestare EN ISO 9001/2000 (sau echivalent) siEN ISO 14001/2004 (sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa aiba executata in ultimii 3 ani o lucrare similara cu valoare de 1.950.000 lei, plafon obtinut dintr-o lucrare similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1571/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casieria unitatii din Oradea, Parcul Traian , nr. 5
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2007 11:00
Locul: Oradea, Parcul Traian, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, ,Localitatea: Bucuretti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu Consilierii si Achizitii Publice - Consiliul Judetean Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/441317, Email: [email protected], Fax: 0259/441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer