Licitatie Publica - Intretinerea, repararea strazilor si a trotuarelor din mixturi asfaltice in mun. Odorheiu Secuiesc
Anunt de participare numarul 101043/27.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC (PRIMARIA MUNICIPIULUI ODORHEIU SECUIESC)
Adresa postala: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: Odorheiu Secuiesc, p-ta Primariei, nr.5, Tel. 0266-218384, Email: [email protected], Fax: 0266-218032, Adresa internet (URL): www.varoshaza.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea, repararea strazilor si a trotuarelor din mixturi asfaltice in mun. Odorheiu Secuiesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: mun. Odorheiu Secuiesc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea, repararea strazilor si a trotuarelor din mixturi asfaltice in mun. Odorheiu Secuiesc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
plombari strazi din mixturi asfaltice 2700mp
plombari gropi la trotuare din mixturi asfaltice 1070mp
Covor asfaltic pe trotuar 13.400mp
Covor asfaltic pe strazi 43.556 mp
Valoarea estimata fara TVA: 2, 846, 378RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
30.000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate fiscale?eplinire obligatii fata de: · Bugetul de stat (bugetul consolidat), Bugetul local, dclaratii de eligibilitate, respectiv de ne?adrare ?prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ?original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitatebancara din care sa rezulte o capacitate de sustinerefinanciara a lucrarii din partea ofertantului care asigura prefinantarea, din fonduri proprii , p? la limita de minim 30 % din valoarea ofertei.Bilant pozitiv, cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim 6.000.000.RON, , ?ultimii 5 ani a cel putinunui contract similar ?valoare minima de 3.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertentul trebuie sa faca dovada existentei ?dotare sau prin ?hiriere a unui parc de utilaje, compus din cel putin: · statie de asfalt, · linie de asternere asfalt, formata din· repartizator asfalt·cilindru compactor· autobasculante 8-20 t ·· cilindru compactor pt. trotuare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un numar de minim 30 muncitori angajati propriiSef santier : Studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime ?specialitatea de drumuri si poduriResponsabil tehnic cu executia : atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru domeniul drumuri si poduri, cu valabilitate cel putin pe perioada valabilitatii ofertei.Responsabil pentru calitate : inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile drumuri si poduri,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Duratauneirunde: 1 (una) zi.Reofertare informatii referitoare la : - pozitia ?clasament a ofertantuluiDA- numarul participantilor la licitatia electronica. NU
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18709/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 12:00
Locul: Sala de sedint a primaiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului prin imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleosnr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita (pentru contestatia introdusa direct ?instanta) / Curtea de Apel T?u Mures (pentru contestatia ?otriva deciziei CNSC)
Adresa postala: Str. Szasz Endre nr. 6 / Str. Justitiei, nr. 1, ,Localitatea: Miercurea-Ciuc / T?u Mures, Cod postal: 530132: / 540069, Romania, Tel. 0266/371616 / 0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0266-310145/0265-269199, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=96
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic al Primariei mun. Odorheiu Secuiesc
Adresa postala: p-ta Primariei, nr.5, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel. 0266-218383, Fax: 0266-218032, Adresa internet (URL): www.udv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 13:26