Licitatie Publica - Intretinerea, service-ul repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltarea echipamentelor de semaforizare
Anunt de participare numarul 79247/05.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Directia Tehnica, Tel.+40 268 472486, In atentia: Isabella Marasescu, Cristina Enache, Email: [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea, service-ul repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltarea echipamentelor de semaforizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea, service-ul, repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltarea echipamentelor de semaforizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea, service-ul, repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltarea echipamentelor de semaforizare pentru 35 de intersectii semaforizatedin municipiul Brasov conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 142, 857.14RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. VA OPTA PT. ACHIZITIA DE SERVICII SIMILARE CF. ART. 122 LIT. J
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 71.400 lei , garantie de buna executie: 7% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 b). Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant pozitiv la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, declaratie privind calitatea de participant la procedura, lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Recomandare din partea a minim un beneficiar.
Dovada detinerii cetificatelorISO 9001:2001; ISO 14001:2005: ISO 18001:2004 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a minim un contract similar de o valoare minim impusa de 1.200.000 lei. Dovada detinerii unor tipuri de utilaje: autoutilitara 1 buc, macara 1 buc, masina de taiat asfalt 1 buc, masini de interventie 3 buc, stand pt verificarea programelor de laborator 3 buc, platforma ridicatoare 1 buc. Dovada fortei de munca: minim 5 persoane cu experienta in domeniul instalarii diplome si C.V-uri. Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca in termen de 15 zile de la data incheierii contractului ofertantul va detine pe raza Municipiului Brasov un punct de lucru dotat cu telefon fix, fax si telefon mobil. Dovada ca ofertantul este autorizat sa vanda produsele ofertate.SE VA DA O PROBA IN TEREN IN DATA DE 21.07.2009 ORA 13:00 pe locatiile comunicate de comisia de evaluare la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Timpul de interventie in regim de urgenta la incidente
10%
Descriere:
3.
Timp de diagnosticare a defectului
10%
Descriere:
4.
Timpul de remediere a defectului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, cam.101, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputernicitii ofertantilor, observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: b-dul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul.Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-416550 int 149, Fax: 0268-473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 15:17