Licitatie Publica - INTRETINEREA SI ADMINISTRAREA UNOR STRAZI DIN BUCURESTI PE DURATA DE 4 ANI-PACHET 1
Anunt de participare numarul 112515/04.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Marcu Ileana, Tel. 0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINEREA SI ADMINISTRAREA UNORSTRAZI DIN BUCURESTI PE DURATA DE 4 ANI-PACHET 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 93, 965, 809 si 281, 897, 426RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anul 2011: ianuarie-decembrie ? 2 contracte subsecvente;Anul 2012: ianuarie-decembrie ? 2 contracte subsecvente;Anul 2013: ianuarie-decembrie ? 2 contracte subsecvente;Anul 2014: ianuarie-decembrie ? 2 contracte subsecvente. Valoarea celui mai mare ctr subsecvent 93965809 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINEREA SI ADMINISTRAREA UNORSTRAZI DIN BUCURESTI PE DURATA DE 4 ANI-Pachet 1
Cantitatile estimate de lucrari se regasesc in anexele 2 si 3 la fisa de date.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INTRETINEREA SI ADMINISTRAREA UNORSTRAZI DIN BUCURESTI PE DURATA DE 4 ANI.
Cantitatile estimate de lucrari se regasesc in anexele 2 si 3 la fisa de date.
Valoarea estimata fara TVA: intre 93, 965, 809 si 281, 897, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-1.500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului: Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Istoricul Litigiilor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie de participare laprocedura in concordanta cu regulile de concurenta;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Copie dupa CUI (codul unic de inregistrare), Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009) - vizate si inregistrate;cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ce trebuie sa fie egala sau mai mare decat 187 900 000 lei.
accesul la facilitatile de credit in sumade 9. 396.580 lei cel putin 10% din valoarea celui mai mare contract subsecvent(93 965 809 lei);Lichiditate generala-99%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Candidatul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii cinci ani lucrari de drumuri de o amploare si complexitate similare lucrarii licitate avand urmatorul nivel valoric cumulat obligatoriu: 93.900.000 lei fara TVA,
Prezentarea dotarii tehnice;
Informatii privindcapacitatea profesionala;
Standarde de asigurare a calitatii-ISO 9001 sau echiv.
Standarde de protectie a mediului-ISO 14001 sau echiv.Informatii privind protectia muncii- OHSAS 18001 sau echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niveluri valorice obligatorii: -Intretinere straziin mediul urban de minim: 45.000.000 lei fara TVA-Reabilitare strazi in mediul urban de minim: 45.000.000 lei fara TVA-Administrare/ gestiune strazi in mediul urban de minim: 3.9000.000 lei fara TVA.Statie producere mixturi asfaltice 160to/h...1 buc;Cilindru compactor cu vibrator pentru terasament 8 to...3 buc;Compactoare rulouri netede 7 to..3 buc;Repartizator-finisor mixtura asfaltica-3 buc;Freze asfalt-1m...3 buc;Buldoexcavator-3 buc;Incarcator frontal-3buc;Autogreder-3 buc; Autobasculante sarcina utila minim 16 to...15 buc;Laborator de incercari autorizat drumuriminim grad 2- 1 buc.Pentru executant: 1 coordonator lucrare absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri;2 ingineri/subingineri absolventi ai Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri;1 RTE domeniul drumuri (personal suplimentar fata de absolventii CFDP si coordonatorul de lucrare);1 CQ in domeniul drumuri (personal suplimentar fata de absolventii CFDP, coordonator lucrare si RTE);1 manager al sistemelor de management de mediu;1 coordonator deSecuritate si sanatate in munca (SSM).Pentru proiectant: 2 proiectanti absolventi CFDP;2 ingineri topo;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Strazile care fac obiectul prezentei proceduri au iesit din perioada de garantie. Autoritatea contractanta urmareste prin urgentare procedurii evitarea degradarii accentuate a carosabilului.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 8
1.Resurse umane(10p): Responsabil lucrare(5p), Responsabil Tehnic cu Executia(5p)2.Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii(20)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.domnita Ancuta nr.1 sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor legal imputerniciti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax: 021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 021-319.51.83, Fax: 021-319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax: 021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 13:04