Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea si amenajarea zonelor verzi de pe raza municipiului Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 120610/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  vasile moldovan, sanda florescu, Tel. 0264/592588, In atentia:  vasile moldovan, sanda florescu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea si amenajarea zonelor verzi de pe raza municipiului Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 40, 090, 522.5RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si amenajarea zonelor verzi de pe raza municipiului Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea si amenajarea zonelor verzi de pe raza municipiului Cluj-Napoca
Valoarea estimata fara TVA: 40, 090, 522.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare lot 1:150000 lei si lot 2:200000 lei; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv eligibilitatea, decl priv calit de particp la procedura, fisa informatii generale, decl priv neincadrarea in prev. art 180 si 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar pentru persoana juridica, certificate constatatoare priv achitarea taxelor si impozitelor locale si catre stat, certificat constatator de la ORC, certificat de inregistrare la ORC, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordin 314/2010 al ANRMAP, decl pe proprie rasp cf art. 69^1 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008 si 2009 sa fie mai mare sau egala cu: lot 1:8000000 lei;lot 2:11000000 lei;In cazul in care se participa pentru ambele loturi, valorile se cumuleaza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
inf priv asigurarea calit serviciilor prestate: ISO 9001, 14001 si 18001 sau echivalent, decl priv lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, decl priv efectivele medii anuale, decl priv utilajele, inf priv subcontractantii, acord de asociere, decl priv respectarea cond de munca si mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- CEL MULT 3 CONTRCT/DOC, insotite de rec- a/ale carui obiect sa il constituie realiz de intretinere si amenajare zone verzi - in ultimii 3 ani sau in curs de derulare - cu o val insumataegala sau mai mare decat val min impusa: lot 1 ? 4.000.000 LEI fara TVA(val ce reprez sumeale serv presT si receptionate)lot 2 ? 5.500.000 LEI fara TVA(val ce reprez sumeale serv prest si receptionate); personal min: personal de specialit cu sarcini de rasp: 2 ing cu specialit stiinte agr, 1 tehn cu specialit stiinte agricole? se vor prezenta acte dovedit priv calific pers ? diplome/atestate rec la nivel nat sau echiv la nivel internat.muncitori calif, necalif ? min 50 pers ; utilaje min: PRB ? 1 buc;buldoexcavator ? 1 bucautocisterna ? 2 buc ;autobasculante/tractoare cu remorca ? 4 buc; autoutilitara ? 1 buc;autoturism ? 2 buc;utilaj mic pentru udat pe zone centraletractoras multifunctional (dotat cu cositoare, freza, scarificator, grapa, disc, plug)? 1 buc, masini tuns gazon ? 10 buc, utilaj maturat mecanizat ? 3 buc, motocositoare ? 20 buc, motocultor cu accestorii ? 2 buc, motosapatoare ? 1 buc, motoferastrau pentru taiere la inaltime (edmondor) ? 5 buc, motoferastrau pentru tuns gard viu si arbusti ? 15 buc, motoferastrau (drujba) ? 5 buc, tocator de crengi ? 1 buc, scari telescopice ? 10 buc, tocator de cioate ? 1 buc, aspirator de frunze ? 20 buc, unelte de lucru (foarfeci, sape, cazmale, lopeti, tarnacoape, greble, plantatoare, maturoaie, cosuri de nuiele, tavalug) ?Pct de lucru: se va indica adresa pct de lucru ? oblig in mun Cluj-Napoca, disponib 24 h/24 hDc ofertantul nu dispune de pct de lucru in Cluj-Napoca va prezenta o decl pe propria rasp prin care se va angaja, sub sanct prev. la art. 292 Cod penal, ca, dc este desemnat castigator isi va deschide pana la intrarea in vig a acordului-cadru un punct de lucru in Cluj-Napoca, dotat cu toate dispoz necesare derularii serv licitat. Intrarea in vig a ctrct e cond doar de eventualele contestatii si se va face in term de 11 zile de la data comunic rezultatului proced, cf. Prev. OUG 34/2006 modif.In cazul in care se participa pentru ambele loturi, valorile se cumuleaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprez UCVAP(dc este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ce se doreste a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Motilor nr. 1-3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Tel. 0264506030, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 18:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer