Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea si curatirea pasunilor de vegetatie in com Sacu jud Caras-Severin


Anunt de participare numarul 108746/30.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sacu (Consiliul Local Al Comunei Sacu)
Adresa postala:  STRADA PRINCIPALA NUMARUL 52 JUDETUL CARAS-SEVERIN, Localitatea:  Sacu, Cod postal:  327325, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE DAMINESCU, Tel. 0255510340, Email:  [email protected], Fax:  0255510410, Adresa internet (URL):  www.primariasacu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea si curatirea pasunilor de vegetatie in com Sacu jud Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Sacu jud Caras=Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile necesare pentru a curata pasunile arondate Comunei Sacu, lucrari de defrisare, de curatire a terenurilor prin defrisari mecanizate si manuale unde este cazul a ierburilor, tufisurilor, maracinilor, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111220-6 - Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Intretinerea si curatirea pasunilor de vegetatie ?
In Comuna SACU, Jud. Caras - Severin conform caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 154, 951RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 1500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatii persoane fizice si juridice romane si straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare formular 12A
Cerinta obligatorie: certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
- certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza are sediul ofertantul , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata
- alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, in cazul in care certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local nu se elibereaza in tara respectiva. Documentele echivalente trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei si sa fie insotite de traducere legalizata.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (nu mai vechi de 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor) ? original sau copie legalizata
- copie de pe certificatul de inregistrare
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului ? traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea ultimului bilant contabil. Din bilant trebuie sa reiasa ca firma este pe profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalor lucrari in ultimul an
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 contracte de lucrari similare insotite de proces verbal de receptie, situatii de lucrari si recomandare de buna executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 11:00
Locul: Primaria com Sacu jud Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  : 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Caras-Severin
Adresa postala:  str. Horea nr 2-4, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320061, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cinci zile de la luarea la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sacu
Adresa postala:  str Principala nr 52, Localitatea:  sacu, Cod postal:  327325, Romania, Tel. 0255510340, Email:  [email protected], Fax:  0255510410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer