Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea si mentinerea in stare de functionare a sistemului de iluminat public


Anunt de participare numarul 133697/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 262211001, In atentia: d-nei Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: +40 262212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter, Tel. +40 262211001, In atentia: Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intretinerea si mentinerea in stare de functionare a sistemului de iluminat public
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza ca vor fi incheiate minim 4 contracte subsecvente acordului-cadru (minim 1 contract pentru fiecare an). Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 360.000 lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea si mentinerea in stare de functionare a sistemului de iluminat public in Municipiul Baia Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
45316110-9-Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
50232110-4-Reconditionarea instalatiilor de iluminare publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intretinerea si mentinerea in stare de functionare a sistemului de iluminat public in Municipiul Baia Mare.
Prestatiile si cantitatile estimative pentru care se vor realiza aceste servicii sunt conform cerintelor caietului de sarcini.
Cantitatile exacte pentru care se vor realiza aceste servicii se vor stabili la fiecare contract subsecvent.
Valoarea totala estimata a acordului-cadru, pe 4 ani, este: 1440000 lei, fara TVA.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit: 360000 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.Cuantum: 28.000 lei. Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul cont RO84TREZ43650006XXX000129 deschis la Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor); SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 5.220 lei calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit. b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Cuantumul garantiei de buna executie: este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari:
a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala:
A) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modele de formulare".
Precizari:
a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.
d) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine.e) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare; dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar; dl. Dumitru Matei ? Viceprimar; dl. Vasile Barbul ? Administrator Public; d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare; d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica.
Precizari:
a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate.
b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completareaformularului nr. 3 din sectiunea "Modele de formulare".
Precizari:
a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.
b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.
Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completarea formularului nr. 4 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari:
a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.
b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar prestarii serviciului, iar acesta este autorizat.
Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.
c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Cerinta nr. 2: Atestat A.N.R.E. de tip C2A pentru ?executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV ? 20kv si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20kv?.Modalitatea de indeplinire: Se va depune atestatul A.N.R.E. solicitat, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Cerinta nr. 3: Licenta A.N.R.S.C. care sa ateste calitatea de operator in domeniul care face obiectul prezentei achizitii.
Modalitatea de indeplinire: Se va depune licenta A.N.R.S.C. solicitata, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.
Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de 720.000 lei.
Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara.
Cerinta nr. 2: Bilanturile contabile/ extrase ale bilanturilor contabile sau a conturilor de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2009, 2008), inregistrat la organele competente.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Experienta generala: Prezentarea listei principalelor servicii, de natura si complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare a serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta nr. 2.Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului. Se va prezenta minim 1 contract similar din punct de vedere tehnic si economic, prestat in ultimii 3 ani, care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 360.000 lei, fara TVA.
Cerinta nr. 3.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru de servicii.
Cerinta nr. 4.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta nr. 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului-cadru de servicii.
Cerinta nr. 6.Informatii privind partea din acordul-cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4 / 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, parter - Sala Europa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii desemnati ai U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza numai prin compararea preturilor prezentate in cadrul ofertelor admisibile, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje.Modul de evaluare: Punctajul se acorda prin compararea valorilor totale, fara TVA, pe subcapitolele inscrise in ANEXA 1 A, B, C: (A1, A2, A3, B1, B2, B3, B4, B5, C). Valoarea totala aferenta fiecarui subcapitol rezulta prin insumarea valorilor totale, pentru fiecare specificatie, pentru cantitatea minim estimata (se inmulteste cantitatea minim estimata cu pretul unitar fara TVA ). Pentru fiecare oferta, se acorda un punctaj fiecarui subcapitol, functie de valoarea totala fara TVA a acestuia.Pentru fiecare subcapitol din ANEXA 1, A, B, C (A1, A2, A3, B1, B2, B3, B4, B5, C) punctajul maxim acordat este cel inscris in coloana 9 si se acorda ofertei cu valoarea cea mai mica fara TVA.Pentru ofertele cu valoare mai mare punctajul se acorda astfel: punctaj pret(n)= [pret minim / pret (n)] x punctaj maxim.Pentru determinarea punctajului total aferent fiecarei oferte se face suma punctajelor obtinute pentru fiecare subcapitol din ANEXA 1: A, B, C (A1, A2, A3, B1, B2, B3, B4, B5, C). Oferta stabilita ca fiind castigatoare va fi oferta care va obtine cel mai mare punctaj total rezultat prin insumarea punctajelor aferente fiecarui subcapitol.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al aut. contractante considerat nelegal. Daca priveste continutul document. de atrib., data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Baia Mare ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262211001, Fax: +40 262212332, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer