Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINEREA SI REPARAREA APARATELOR SI INSTRUMENTELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE


Anunt de participare numarul 107212/02.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala:  STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430031, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU CUDRICI, Tel. 0262-275904, Email:  [email protected], Fax:  0262-275904, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTRETINEREA SI REPARAREA APARATELOR SI INSTRUMENTELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA " DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATIE A APARATELOR SI INTRUMENTELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE CUPRINZAND 123 DE LOTURI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATIE A APARATELOR SI INTRUMENTELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE CUPRINZAND 123 DE LOTURI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 213, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CONFORM SECTIUNII II, CAIET DE SARCINI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitateDeclaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat sia impozitelor si taxelor locale pana la 30.06.2010.-Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului , Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de depunere a documentatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie pentru verificarea si repararea instalatiilor sub presiune eliberata de ISCIR in termen de valabilitate pentru instalatiile de sterilizare cu abur.
- Recomandari din partea unor beneficiari/clienti :3 recomandari, din care sa rezulte ca operatorul economic care depune oferta a realizat servicii similare in ultimii 3 ani in baza unor contracte de servicii
-Declaratie care contine dotarile tehnice necesare pentru derularea contractului de reparatii si intretinere a aparaturii medicale, conform segmentului de aparatura oferatat, conform- Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, calificat pentru efectuarea activitatilor de service, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului-Dovada clarificarii personalului de specialitate, respectiv absolvirea unor cursuri de specializare pentru categoria dispozitivuluimedical pentru care se depune oferta.
Acest document va fi prezentat la deschidere si nu se accepta compleatrea ulterioara a acestui act.
- Certificat ISO pentru prestator, sau document echivalent care sa ateste un sistem de management al calitatii.
-Declaratie privind indeplinirea conditiilor referitoare la termenul de interventie si garantia acordata- Dovada asigurarii pieselor de schimb originale pentru dispozitivele care fac obiectul ofertei.
-Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2010 10:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
8luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2010 11:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA SECTIA CONTENGIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  PIATA STEFAN CEL MARE NR. 1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala:  STR. GEORGE COSBUC, NR.31, Localitatea:  BAIA MARE, Cod postal:  430031, Romania, Tel. 0262 275340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer