Licitatie Publica - INTRETINEREA SI REPARAREA APARATELOR SI INSTRUMENTELOR MEDICALE SI CHIRURGICALE
Anunt de participare numarul 123112/08.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Campulung Moldovenesc
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr.2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Nita, Tel. 0230 314425, Email: [email protected], Fax: 0230 314725, Adresa internet (URL): http: //www.campulungmoldovenesc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea spatiilor publice urbane din cartierele Stadion, Centru si Bodea din municipiul Campulung Moldovenesc, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cartierele Stadion, Centru si Bodea, municipiul Campulung Moldovenesc
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea spatiilor publice urbane din cartierele Stadion, Centru si Bodea din municipiul Campulung Moldovenesc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233162-2-Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare si modernizare strazi: 23 strazi, suprafata totala 55.156 mp
Modernizare parcari: 282 locuri parcare, suprafata totala 5.501 mp
Amenajare trotuare: suprafata totala 26.353 mp
Amenajare piste biciclisti: suprafata totala 4.777 mp
Realizare statii autobuz: 3 statii
Amenajare spatii verzi: suprafata totala 8.893 mp
Reabilitare platou pietonal central: suprafata totala 3.063 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 928, 802.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-350.000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din val fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1Fondul European de Dezvoltare Regionala: 80, 35%Buget de stat: 17, 65%Bugetul Local: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv eligib
-neincadr sit art 181
-decl cal de part
-neincadr art 69^1 OUG 34/2006
-certif de part la lic cu of indep
-certif de atest fisc priv plata buget de stat
-certif plata taxe si impozite locale
-certif constat ORC
-certif de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de inf generale
-bilant cont 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra de afaceri medie anuala 2008, 2009, 2010 minim 35.800.000 lei.-Detinere res financ min 5.000.000 lei, (resurse proprii sau credite)ptr 14 luni de la semnare contract, prin scris bancara confort.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl ef mediu anual pers angaj si cadre cond
-decl pers spec angaj-decl princ lucr executate ultimii 5 ani-decl priv utilajele-decl priv oblig munca si prot muncii-ISO 9001 sau echiv lucr de drumuri
-ISO 14001 sau echiv lucr de drumuri
-OHSAS 18011 sau echiv lucr de drumuri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Organigrama: -sef lucrare, st sup dom drumuri si poduri-RTE in dom drumuri si poduri: -atestat profesional-legitimatie-contr de munca sau colab-CQ in dom drumuri si poduri: -autoriz-contr munca-decizie numire-min 2 ing spec drumuri si poduri-resp SSM-1 spec topograf-1 spe amenaj sp verzi-1 contr finalizat reab strazi in mediu urban cu o val de min 11.000.000 lei fara TVA.-1 contr in derulare sau finalizat lucr montare borduri si pavele beton vibropresat co val de min 1.200.000 lei fara TVA.-st prep mixturi asfaltice prod min 80 t/ora-st betoane(ptr cele 2 statii-proprietate, inchiriere, concesiune sau contract furnizare mixturi si/sau betoane)-min 3 autobasc transp mixt asfalt-min 2 autobasc transp mat constr-1 freza asfalt-min 1 autospec cu matura mec-min 1 gudronator-min 1 buc repartizor asfalt-min 1 vibrocompactor cu cil min 14 to-min 1 vibrocompactor cu cil sp inguste 1.5 to-min 1 transp beton-min 1 autogreder-min 1 buldoexcavt-min 1 buldozer-min 1 excavator-lab de incerc gr II autor ISC (detinere, inchiriere sau colab)-dovada acces produse balastiera-dovada acces produse de cariera-dovada acces produse beton vibropresat-dovada acces suprafete nec org de santier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3293/25.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 10:00
Locul: Primaria municipiului Campulung Moldovenesc, str. 22 Decembrie nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea ofertantilor, reprez UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 - ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomanda ofertantilor vizitarea amplasamentului lucrarii. Aceasta se va efectua in prezenta unui reprezentant al primariei in perioada 06-10.06.2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 31 04 641, Email: [email protected], Fax: 021 31 04 642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Campulung Moldovenesc - Compartimentul juridic
Adresa postala: str. 22 Decembrie nr. 2, Localitatea: Campulung Moldovenesc, Cod postal: 725100, Romania, Tel. 0230 314 425, Email: [email protected], Fax: 0230 314 725, Adresa internet (URL): www.campulungmoldovenesc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2011 12:36