Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea si repararea automatelor programabile


Anunt de participare (utilitati) numarul 102089/14.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  prin subunitatea sa E.C. Rosia, str. Constructorilor, nr.9, jud. Gorj, Localitatea:  ROVINARI, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  biroul Atribuire Contracte P.L.S., Tel. 0253/371188, 0253/371189, 0374/176069, In atentia:  ec. Dinu Marilena, Email:  [email protected], Fax:  0253/372208, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
activitati relevante
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinerea si repararea automatelor programabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: subunitatile SNLO SA Tg.Jiu: E.C. ROSIA
E.C. PESTEANA
E.C. HUSNICIOARA
E.C. ROSIUTA
E.C. LUPOAIA
E.C. BERBESTI
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop mentinerea in functiune a automatelor programabile folosite pe utilajele de excavare, haldare, transport si depozitare din carierele de lignit si din depozitele de carbune aferente acestora din cadrul subunitatilor E.C. Rosia, E.C. Pesteana, E.C. Husnicioara, E.C. Rosiuta, E.C. Lupoaia, E.C. Berbesti, prin executarea unor servicii de intretinere periodica si eventuala inlocuire sau reparare a componentelor acestora. Numarul si tipurile de automate programabile pentru care se solicita oferta, sunt evidentiate inAnexa 1 la caietul de sarcini in mod explicit pentru fiecare subunitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loturile sunt urmatoarele:
1 ? Automat programabil pentru excavator SRs 2000, tip OMRON ? 2 buc.
2 ? Automat programabil pentru excavator ERc 1400, tip OMRON ? 5 buc.
3 ? Automat programabil pentru excavator SRs 1300, tip OMRON ? 3 buc.
4 ? Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 6300, tip OMRON ? 1 buc.
5 ? Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 12500, tip OMRON ? 1 buc.
6 ?Automat programabil pentru transportoarele cu banda, tip MOELLER ? producator GEROTA ? 18 buc.
7 ?Automat programabil pentru transportoarele cu banda, tip TELEMECANIQUE - producator IMSAT ? 12 buc.
8 ?Automat programabil pentru transportoarele cu banda, tip MOELLER ? producator IMSAT ? 22 buc.
9 ?Automat programabil pentru excavator SRs 1300, tip MOELLER ? 1 buc.
10 ? Automat programabil pentru masina de depozit KSS, tip SIEMENS ? 1 buc.
11 ? Automat programabil pentru excavator ERc 1300, tip SIEMENS ? 2 buc.
12 ?Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 6300, tip SIEMENS ? 1 buc.
13 ?Automat programabil pentru excavator ERc 1400, tip ALLEN BRADLEY ? 2 buc.
14 ?Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 12500, tip SIEMENS ? 1 buc.
15 ?Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 6300, tip ALLEN BRADLEY ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 161, 971RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de participare si garantii de buna executie explicitate in Documentatia de atribuire atasata la prezentul anunt de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de prestatori in forma legalizata inainte de semnarea contractului. (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Explicitate in Fisa de date a achizitiei din Documentatia de atribuire atasata in format electronic la prezentul anunt de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Explicitate in Fisa de date a achizitiei din Documentatia de atribuire atasata in format electronic la prezentul anunt de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Explicitate in Fisa de date a achizitiei din Documentatia de atribuire atasata in format electronic la prezentul anunt de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
751
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a E.C. Rosia, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza prezentarii unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr.4, jud. Dolj, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/413179, Fax:  0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Audit Legislatie Control al SNLO S.A.
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea:  Tg. Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0374/171014, Fax:  0253/222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2010 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer