Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intretinerea si repararea automatelor programabile


Anunt de participare (utilitati) numarul 118585/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  prin subunitatea sa Exploatarea de Cariera Rosia, str. Constructorilor, nr.9, jud. Gorj, Localitatea:  ROVINARI, Cod postal:  215400, Romania, Punct(e) de contact:  biroul Atribuire Contracte P.L.S., Tel. 0253371188;0253371189;0374176069, In atentia:  ec. DINU MARILENA - responsabil procedura de achizitie, Email:  [email protected], Fax:  0253372208, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital de stat care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intretinerea si repararea automatelor programabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: subunitatile S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu: E.C. Rosia, E.C. Pesteana, E.C. Husnicioara, E.C. Rosiuta, E.C. Lupoaia, E.C. Alunu
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop mentinerea in functiune a automatelor programabile folosite pe utilajele de excavare, haldare, transport si depozitare folosite in carierele de lignit si in depozitele de carbune aferente ale acestora de la subunitatile E.C. Rosia, E.C. Pesteana, E.C. Husnicioara, E.C. Rosiuta, E.C. Lupoaia, E.C. Alunu, prin prestarea unor servicii de intretinere periodica si eventuala inlocuire sau reparare a componentelor acestora in cazul unei interventii accidentale. Numarul si tipurile de automate programabile pentru care se solicita oferta, sunt evidentiate inAnexa 2 la caietul de sarcini in mod explicit pentru fiecare subunitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 ? Automat programabil pentru excavator SRs 2000, tip OMRON ? 1 buc.
2 ? Automat programabil pentru excavator ERc 1400, tip OMRON ? 3 buc.
3 ? Automat programabil pentru excavator Erc 1300, tip OMRON ? 2 buc.
4 ? Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 6300, tip OMRON ? 1 buc.
5 ? Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 12500, tip OMRON ? 1 buc.
6 ?Automat programabil pentru transportoarele cu banda, tip MOELLER (varianta 1) ? 15 buc.
7 ?Automat programabil pentru transportoarele cu banda, tip Telemecanique ? 6 buc.
8 ?Automat programabil pentru transportoarele cu banda, tip MOELLER (varianta 2) ? 25 buc.
9 ?Automat programabil pentru excavator Erc 1300, tip MOELLER ? 1 buc.
10 ? Automat programabil pentru masina de depozit KSS, tip SIEMENS ? 1 buc.
11 ? Automat programabil pentru excavator ERc 1300, tip SIEMENS ? 1 buc.
12 ?Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 6500, tip SIEMENS ? 1 buc.
13 ?Automat programabil pentru excavator ERc 1400, tip ALLEN BRADLEY ? 2 buc.
14 ?Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 12500, tip SIEMENS ? 1 buc.
15 ?Automat programabil pentru masina de haldat A2Rs 6300, tip ALLEN BRADLEY ? 1 buc.
16 ?Automat programabil pentru excavator ERc 1400, tip SIEMENS ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 128, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1?113lei;Lot2?339lei;Lot3?226lei;Lot4?113lei;Lot5?113lei;Lot6?423lei;Lot7?162lei;Lot8?500lei;Lot9?56lei;Lot10?50lei;Lot11?62lei;Lot12?56lei;Lot13?120lei;Lot14-140lei;Lot15?60lei;Lot16?44lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;de regula prin comp.cu energ electr conf.HG685/1999 si alte modal legale de plata NUMAI daca exista disponibilitati;90 de zile de la prez.fact.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- declaratie privind eligibilitatea- declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 OUG 34/2006- certficate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cele locale- certificat constatator si certificat de inregistrare emise de oficiul Registrului Comertului- declaratia privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul financiar-contabil valabil la 31.12.2009 sau 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente- declararea cifrei medii anuale pe ultimii 3 ani, care sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea estimata aferenta anului 2011 a fiecarui lot pt. care se depune oferta sau cu suma acestora daca se depune oferta pt. mai multe loturi
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale- fisa de informatii privind experienta similara; ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in ultimii 3 ani, in baza a cel putin unui contract cu valoarea de minim 10% din valoarea estimata aferenta anului 2011 pentru lotul pentru care se depune oferta sau 10% din suma acestora daca sunt mai multe loturi
- copie dupa PV de receptie a serviciilor prestate- recomandare emisa in anul curent in original sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale- declaratie privind principalele prestari de servicii finalizate in ultimii 3 ani- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani + CV-uri pt. personalul responsabil de indeplinirea contractului- certificat privind implementarea si mentinerea sistemului de mamnagement al calitatii conform cerintelor ISO 9001:2008- certificat/autorizatie de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctajul tehnic
30%
Descriere: pe baza tabelului punctelor de calitate
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2701
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 11:00
Locul: Exploatarea de Cariera Rosia, loc.ROVINARI, str.Constructorilor, nr.9, jud.Gorj, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopolos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/2104641, Fax:  021/2104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform dispozitiilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Audit, Legislatie si Control al S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea:  Tg.Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0253/222015, Fax:  0374/171114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2011 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer