Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTRETINEREA SI REPARAREA AUTOVEHICULELOR IN GARANTIE SI POSTGARANTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 135820/23.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Budes Mariana, Tel. +40 212042326, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INTRETINEREA SI REPARAREA AUTOVEHICULELOR IN GARANTIE SI POSTGARANTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Punctul de lucru Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti si punctul de lucru Aeroportul International Bucuresti Baneasa ? Aurel Vlaicu
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTRETINEREA SI REPARAREA AUTOVEHICULELOR IN GARANTIE SI POSTGARANTIE - revizii tehnice periodice in garantie;revizii tehnice periodice in postgarantie; reparatii curente: mecanice, electrice, tinichigerie si vopsitorie auto; furnizare la cerere, in aceleasi conditii contractuale a pieselor de schimb si materialelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTULI - AUTOVEHICULEmarca: RENAULT, DACIA, NISSAN, conform LOT I, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULII - AUTOVEHICULE marca: SUBARU, conform LOT II, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULIII - AUTOVEHICULE marca: Tractoare SAME, conform LOT III, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULIV - AUTOVEHICULE marca: microbuze OPEL VIVARO , conform LOT IV, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULV - AUTOVEHICULE marca: KIA / MITSUBISHI / HYUNDAI, conform LOT V, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULVI ? AUTOSPECIALE, conform LOT VI, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULVII - AUTOSPECIALEPSI, conform LOT VII, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULVIII - Masina de marcat Hofmann, conform LOT VIII, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULIX - AUTOVEHICULEmarca: IVECO + FIAT, conform LOT IX, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULX - AUTOVEHICULEmarca: FIAT, conform LOT X, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
LOTULXI - AUTOVEHICULEcu motorizare Deutz , conform LOT XI, Anexa nr. 1 Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 379, 476EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare conform Anexa B Lot 1 ? 11.In cazul in care garantia de participare se constituie in lei se va utiliza cursul de 4.3778 lei/euroGarantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din HG925/2006.In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %. In cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 se va retine suma legala/lot Garant. de buna execut. este de 5% din val. tot. a contract. excl. TVA., se va constit.-fie printr-un instrum.de garant.(F.6) emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigur., in term.de max.7 zile de la data incheierii contract.;
- fie prin retin. succesive (5%) din sum. datorate pentru fact.partiale. Prestart. are oblig.ca in term. de 7 zile de la semnarea contract., sa deschida un cont disponib. la dispozitia CNAB, la Trezoreria Satatului din cadrul organ. fiscal competent si sa depuna in acest cont o suma init. de min. 0, 5% din val.totala ofert.Pe parcursul indepli. contract., CNAB urm. sa alimenteze acest cont prin retin. succesive din sumele datorate si cuvenite prestat., pana la concurenta sumei stabilite drept garant. de buna exec.Garant. de buna exec. va fi constit.pe o perioada egala cu perioada de valab. a contract.+14 zile. Ofertant. declarat castigator care se incadr. in categ.IMM, conf. documen.prezentate, cuant.garant.de buna executie se va reduce cu 50 %.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG nr.34/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Fiecare asociat isi asuma oblig. pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract.(Formular3)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 dinOUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) dinOUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt nominalizate in Anexa 1 la Fisa de date.Pt. indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: PT pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de 25 al luni anterioare datei de depunere a ofertelor - dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?.
Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr. 1: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc.? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?;
II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Conditii privind service-ul
Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa detina un service situat in Bucuresti sau judetul Ilfov si sa fie autorizat pentru lucrari de service auto, de catre:
a) producator/producatori sau de catre importator/importatorii autorizati de producator/producatori pentru Lotul 1 si 2.
b) Registrul Auto Roman pentru toate loturile.
In dovedirea indeplinirii acestor conditii se vor prezenta autorizatia emisa de Registrul Auto Roman - copie ?conform cu originalul? si autorizatia din partea producatorului/ importatorului autorizat pentru Lotul 1 si 2. Autorizatia va fi depusa in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul. In cazul in care autorizatia nu este redactata in limba romana se va prezenta si o traducere autorizata a acesteia in limba romana.
Cerinta nr. 2 Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia.In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
Cerinta nr. 1 Sistemul de management al calitatii
Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2012 10:00
Locul: CN Aeroporturi Bucuresti SA- Centrul Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Deschid.ofert. se va face de catre comisia de eval. a ofert. in data si la ora indicata in anuntul de particip.Deschid.ofert.se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport.2.Corect. erorilor/viciilor de forma se realiz.in conform.cu preved. art.80 din HG 925/2006. De asemenea, daca exista o discrepanta intre pret. unitar exprimat in LEI si pret. unitar exprimat in EURO se va lua in consider.pret. unitar exprimat in EURO, iar val. exprimata in LEI va fi corectata in mod corespunz. 3.Eval. Ofert. si stabilirea ofertei castigat.se realiz. in baza criteriului aplicat pentru atrib. contract. de achizitie. Eval.ofert. constain acordarea unui punctaj asupra element. care alcat.pretul ofertat dupa cum urmeazaPretul ofertei din care: Punctaj max.acordata) Val. totala a manop./lot - (T1)20 puncteb) Val. totala a principal. piese de schimb si consumabile/lot - (T2)80 puncteTotal100 punctePunctajul pentru ?Val. totala a manop./lot - (T1)? se acorda astfel: 1) ptr. cea mai mica val. totala a manop. se acorda punctajul max.2) ptr. o val. mai mare decat cea prevazuta la pct.1 punct. se acorda astfel: P(n) =[val. manop. min./val. manop. (n)]x Punct. Max.alocat(T1) secalcul.in conformit.cu preved. Anex.2 aferente Caietului de SarciniPunctajul pentru ?Val.totala a princip.piese de schimb si consumabile/lot - (T2)? se acorda astfel: 1) pentru cea mai mica val. totala a princip. piese de schimb se acorda punctajul max.2) pentru oval. mai mare decat cea prevazuta la pct. 1 punctajul se acorda astfel: P(n) =[Val. min./Val.(n)] x Punct. max.alocat.(T3) secalcul.in conform.cu preved. Anex. 2 aferente Caietului de Sarcini.4.In cazul in care se constata ca ofert. clasate pe primul loc au punctaje egale, autorit. Contract. va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofert.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. ?Aeroporturi Bucuresti? S.A. ? Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +40 212013534, Fax: +40 212041976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer